חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורכת דין לענייני משפחה

עורכי דין לענייני משפחה

המשפחה היא אבן היסוד של כל אדם, המקור לאהבה, תמיכה וחוויות משותפות. עם זאת, עד כמה שחיי משפחה יכולים להיות יפים ומהנים, הם לא חפים מאתגרי השגרה והחיים. לכן, כאשר נכנסת מחלוקת בין בני משפחה, המורכבות הרגשית והמשפטית רבה, שכן חשוב עד מאד לסיים המחלוקת בדרך שתשאיר את המשפחה יחד גם אם באופן שונה, יחד ומשפחה. כאן נכנס לתמונה עורך דין דיני משפחה, אשר ממלא תפקיד חיוני בסיוע ליחידים ולמשפחות לנווט את דרכם במצבים קשים, תוך הגנה על זכויותיהם ושמירה על טובתם וכמו שאמרנו על התא המשפחתי.

עוד לענייני משפחה מתמחה בתחום דיני משפחה המקיפים מגוון רחב של סוגיות משפטיות הכרוכות ביחסי משפחה. החל ממתנות בין בני משפחה, הסכמי הלוואה בין שני משפחה, הסכמי ממון לפני נישואין, במהלך נישואין, הסכם ממון לפרק ב', צוואות, ירושות, הליכי פירוד של ידועים בציבור או של המשפחה הגאה, הליכי גירושין, אפוטרופסות, הסכמי הורות ועוד, נושאים אלו עשויים בהחלט להיות להיות אישיים וטעונים רגשית, מה שהופך את הייעוץ וליווי של עורך דין לבלתי יסולא בפז.

 

מהות התפקיד- עורך דין לענייני משפחה

עורכי דין דיני משפחה מסייעים ללקוחותיהם החל מייעוץ משפטי ראשוני, דרך ליווי משפטי בתהליכים משפטיים מורכבים, עדיפות דרך ניהול מו"מ והובלת הצדדים להסכמים כוללים. עורכי דין לענייני משפחה מבינים את האתגרים הרגשיים הנלווים לסוגיות המשפטיות הללו, לכן מסייעים בדרכים הבאות:

  • ייעוץ והכוונה משפטית ללקוחות, תוך הסבר על זכויותיהם ואפשרויותיהם בשפה פשוטה וברורה. כמו כן, הם עוזרים ללקוחות לקבל החלטות מושכלות ומעניקים ייעוץ משפטי בנושאים כגון, חלוקת רכוש, החזקת ילדים, מזונות, חלוקת אחריות הורית, הסכמי ממון, צוואות וירושות וכן הלאה.
  • הובלת הלקוח/ה לפתרון ולתוצאה המירבית באמצעות משא ומתן משפטי הדורש עורך דין מיומן, מנוסה, בעל פתרונות יצירתיים. הגעה להסכם כולל בהחלט יכול למנוע את הלחץ והעלויות הכרוכים בפנייה לבית המשפט ויכול לעזור לשמר את התא המשפחתי גם אם בצורה שונה, היחסים יישארו טובים וחיוביים.
  • כאשר פתרון מוסכם אינו מתאפשר, עורכי דין משפחה מייצגים את לקוחותיהם בהליכים בבית המשפט. כלומר, הם מציגים את הראיות, מעלים טיעונים ומשיגים את טובת לקוחותיהם.
  • עורכי דין מוודאים שאיסוף הראיות נעשה בהתאמה לכל תיק ותיק על פי נסיבותיו, מוודאים כי כל המסמכים הדרושים ערוכים באופן ראוי ומקיף, ומוגשים לבית המשפט..
  • עורכי דין לענייני משפחה בעיקר המנוסים והוותיקים שבהם מבינים יותר טוב אפילו מהלקוח/ה את העלות הרגשית שסכסוכים משפטיים יכולים לגבות מאנשים ומשפחותיהם. בשל כך, הם נאמנים ללקוח/ה ומציעים תמיכה והכוונה רגשית, עוזרים ללקוחות לנווט את דרכם תוך מורכבות המקרים שלהם ועם פתרונות יצירתיים, איזונים נכונים, תחכום מחד והכלת הרגש מאידך, מנווטים להסכמות כוללות.
  • במצבים טעונים רגשית, אנשים נמצאים בתוך הקושי והאתגר, לכן מתקשים לראות את התמונה הרחבה יותר. בשל כך, עורכי דין לענייני משפחה מספקים עבורם פרספקטיבה אובייקטיבית, ומסייעים להם להתמקד במטרות ובאינטרסים ארוכי הטווח שלהם.

 

ייעוץ מקצועי- עורך דין משפחה

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות בנושא משפחה, חשוב לפנות לייעוץ מקצועי של עורך דין הבקיא במורכבות דיני משפחה אשר מתעדכן באופן שוטף בהתפתחויות המשפטיות אך גם שם דגש להיבט הרגשי האופף את תחום דיני המשפחה כל הזמן, כל העת לעיתים אף יותר מההיבט המשפטי. רק בהבנה זוניתן להגיע לפתרון יעיל ולהסכמים, על מנת להימנע ממאבקים ארוכי טווח בבית המשפט.

כמו כן, עורך הדין יסייע ללקוחותיו ויגן על זכויותיהם והאינטרסים המשפטיים שלהם ויבטיח כי לא ינוצלו במהלך המשא ומתן או ההליכים המשפטיים.

עורכי דין משפחה

בחירת עורך דין לענייני משפחה

בחירת עורך דין לענייני משפחה היא החלטה חשובה, שכן הוא יהיה אחראי לייצג את לקוחותיו בנושאים החשובים ביותר בחייהם. גם אם חשוב להבין כמה עולה עורך דין לענייני משפחה, זכרו כי זה הרבה מעבר לעלות. כמה שווה לכם שמירת יחסים טובים, חיוביים ומיטביים שיאפשרו את המשך המשפחה להיות משפחה רק בצורה אחרת?? כמה יעלה לכם נזק נפשי בהליכים משפטיים ארוכים?? עורך דין גירושין טוב יחסוך לכם עלויות כאלו ונזקים אלו. בעת בחירת עורך דין, חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון וידע בתחום דיני המשפחה, על מנת לקבל ייעוץ וטיפול משפטי מקצועי ומקיף גם בהיבט הרגשי.

כמו כן, מומלץ לבחור עורך דין שניתן להרגיש בנוח עמו, לסמוך עליו שיוכל להקשיב ולתמוך. בנוסף, כמובן יש לקחת בחשבון את מחיר השירותים של עורך הדין, כדי לקבל את השירות הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. הזול עולה יקר, זו לא קלישה שמדובר במשפחה שלך.

בין אם מדובר בהתמודדות עם גירושין ענייני משפחה משפטיים אחרים בדיני משפחה, עורך הדין מספק מומחיות משפטית, תמיכה רגשית ויד מנחה לאורך כל הדרך על מנת להבטיח את טובת לקוחותיו. בזמנים של משבר, עורך הדין יכול להוות מגדלור של תקווה, לעזור לללקוח/ה להגיע ליום שאחריי חיובי, טוב, מטיב ומאושר. זה אפשרי בהחלט.

 

שמי לוסי מאיר, עורכת דין לענייני גירושין במרכז הארץ, הבעלים של משרד עורכי דין בדיני משפחה וגירושין, עם ניסיון רב שנים וייצוג בלמעלה מ-1,000 תיקי משפחה וגירושין. מרבית האנשים המעוניינים להתגרש, חווים טלטלה רגשית וחוששים מעצם התהליך. אולם, חשוב לדעת- אפשר להתגרש אחרת. במשרדי תקבלו את המענה המשפטי והרגשי הטוב ביותר.

לאורך השנים אנו המשרד המוביל בארץ שמתמחה בסיום סכסוכי גירושין בהסכם, באמצעות משא ומתן בו כל צד מיוצג על ידי עורך דין. מתוך הבנה עמוקה של הדינמיקה המשפטית והפסיכולוגית-רגשית כאחד, בהליכי גירושין, פיתחנו את שיטה ייחודית המאפשרת להגיע להסכמי גירושין ולהימנע מעימות בבית המשפט. גם אם בסופו של דבר, המשא ומתן לא יצלח, נשיג במהלכו יתרונות מכריעים לקראת העימות בפני השופטים והדיינים. כך נוכל להוביל לתוצאה הטובה ביותר ולהשאיר את השליטה בידיים שלכם. האמינו או לא נשמור גם על הצד השני, בהגינות ובכבוד, נוביל אתכם להסכם גירושין כולל.

אנו אוהבים ומאמינים במה שאנחנו עושים, מנהלים את תיקי הלקוחות בגילוי רגישות והבנה לצרכים המיוחדים של כל לקוח ולקוחה תוך שמירה על האינטרסים שלהם ומשקיעים את כל הלב והנשמה.

צוות המשרד ואני כאן ללכת אתכם יד ביד אל תוך השינוי, צרו קשר במספר 050-9993466.

אהבתם? שתפו...

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ווטסאפ
אימייל
עו"ד לוסי מאיר

עו"ד לוסי מאיר

בוגרת הפקולטה למשפטים במכללת "הקריה האקדמית אונו" ובעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) בהצטיינות. הוסמכה לעסוק בתחום עריכת דין בשנת 2004. משרד עו"ד לוסי מאיר, המתמחה בדיני משפחה וירושה, מאופיין ביכולת מקצועית גבוהה לתכנון אסטרטגיה וליישום תכנית רב-שלבית שמבטיחה את טובת הלקוח ואת השגת מטרותיו. תשומת לב רבה ניתנת לאופיו, לרצונותיו ולציפיותיו של הלקוח מן ההליך המשפטי. כל תיק זוכה לטיפול מקצועי בהתאם לנסיבות המקרה המיוחדות. המשרד מעודכן במתרחש בעולם המשפט בכלל ובתחום דיני משפחה וירושה בפרט. חיבור למקורות מידע משפטיים מבטיח עדכונים שוטפים בתחום המשפט ובתקדימים משפטיים. כתבי הדין היוצאים מן המשרד נתמכים בפסיקה חדשנית בתחום דיני המשפחה.

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן