חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך אפשר להשיג יותר בהליך גירושין באמצעות משא ומתן?

למה משא ומתן בגירושין עדיף מאשר עימות בבית המשפט?

  • השגת תוצאה טובה יותר
  • שליטה בתהליך 
  • חיסכון בזמן
  • תג מחיר נמוך יותר, כספית ורגשית
  • צמצום תביעות וסכסוכים עתידיים

הנה חמשת היתרונות המשמעותיים של ניהול משא ומתן להשגת הסכם גירושים:

השגת תוצאה טובה יותר

היתרון הראשון הוא השגת תוצאה טובה יותר. משא ומתן הוא תהליך מבוסס על הבנה עמוקה של הצדדים הפסיכולוגיים, הרגשיים והמשפטיים. הכרת הכוחות והאינטרסים השונים שמשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות, מאפשרת לנו לבנות אסטרטגיות מתוחכמות ולהשיג יתרונות משמעותיים – שיאפשרו לכם לקבל יותר.

שליטה בתהליך 

היתרון השני של ניהול מו"מ הוא שליטה בתהליך. מהרגע שאתם נכנסים לבית המשפט או בית הדין, השופטים והדיינים לוקחים את ההגה מהידיים שלכם. לעומת זאת, הליך מו"מ הוא כמו משפט, בלי שופטים ודיינים, שבו המשרד שלנו מייצג אותך מול עו"ד של הצד שני, ומנווט לתוצאות שאתם רוצים באמצעות טקטיקה מתוחכמת מול הצד השני. והאמינו לי, זה עובד גם כשהצד השני בעייתי, נרקיסיסטי, מניפולטיבי ואגרסיבי. 

חיסכון בזמן

היתרון השלישי הוא חיסכון בזמן. העומס בבתי המשפט ובתי הדין גורם לכך שתהליך גירושין יכול להתנהל במשך שנים. מה קורה בזמן הזה בבית? ביחסים ביניכם? איך הילדים מושפעים? משא ומתן הוא תהליך ממוקד ואפקטיבי שיכול להסתיים ברוב המקרים תוך 3 חודשים. לפעמים הוא יכול להימשך 6 חודשים, אם יש מורכבויות שקשורות לעסק משפחתי ומצריכות מעורבות של אנשי מקצוע נוספים. גם במקרה כזה, עדיין מדובר בקיצור משמעותי של משך הזמן ביחס להליך המשפטי. 

תג מחיר נמוך יותר, כספית ורגשית

היתרון הרביעי הוא תג מחיר נמוך יותר. גם הליך ניהול משא ומתן מורכב יהיה כנראה חסכוני יותר ביחס להליך המשפטי, שעלותו יכולה להגיע למאות אלפי שקלים. וזה עוד לפני שדיברנו על תג המחיר הרגשי: עימותים שגולשים למקומות אכזריים, ופוגעים בכם ובילדים. ניהול הליך מו"מ מאפשר להגיע להסכמות בדרך מכבדת יותר, עבורכם ועבור הילדים.

צמצום תביעות וסכסוכים עתידיים

היתרון החמישי הוא צמצום תביעות וסכסוכים עתידיים. סיום הליך הגירושין בהחלטה חד צדדית של שופט או דיין, עלול לייצר מטענים רגשיים של אחד מכם או של שניכם, ולפיצוצים שיחזירו אותך לבית המשפט. הגעה להסכמות במסגרת תהליך משא ומתן מסייעת להסדרת מערכת יחסים תקינה, למענכם ולמען ילדיכם. 

לסיכום: ניהול ומתן להשגת הסכם עדיף על עימות משפטי כי הוא מאפשר לכם להשיג תוצאה טובה יותר, שומר את השליטה בידיים שלכם, חוסך לכם זמן, תורם לצמצום תביעות וסכסוכים עתידיים – והכול בתג מחיר כספי ורגשי נמוך יותר.

גם אם תהליך המשא ומתן לא יצלח ונלך להליך משפטי, באמצעות הכרה עמוקה של הצד השני שנשיג במהלך המשא ומתן נוכל להשיג תוצאה טובה יותר מאשר הליכה למשפט מלכתחילה. 

רוצים לגלות מהי הדרך הטובה ביותר לנהל את הליך הגירושין שלכם?

אני מזמינה אותך להגיע אלינו לפגישת ייעוץ

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן