חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין לענייני גירושין

בחירת עורכי דין לענייני גירושין

גירושין הוא אירוע משנה חיים.

בהתחלתו ובעת שהוא קורה, האירוע נחווה כמשבר ומביא עימו מערבולת של רגשות מגוונים, משתנים מצד אחד ומורכבות משפטית מצד שני. לשניהם הן לרגש והל למשפט, דרוש  מומחיות והכוונה של עורך דין גירושין ותיק. עורכי דין גירושין משמשים כבעלי ברית מכריעים באחת התקופות המאתגרות ביותר בחייו של אדם ואם עושים את זה נכון הרי שיהיה זה אירוע משנה חיים לחיוב.

הליך הגירושין המצריך הבנה משפטית ורגשית מעמיקה כאמור, כרוך בסופו של יום בקבלת החלטות משמעותיות במגוון נושאים הקשורים לרכוש, החזקת קטינים, מזונות וכן הלאה. חשוב שתקבלו החלטות אלו עם איש מקצוע שילווה אתכם לאורך הליך הגירושין.

  • תחושת כשלון?
  • חוסר ודאות? ופחד מהלא נודע?

ממחקרים שלנו במשרד, אלו הן התחושות הרגשיות הדומיננטיות יותר שעוברים מתגרשים בתחילת הדרך, המערבולת הרגשית נעה ומשתנה בין תחושת אובדן, עצב, כעס, נקם, חרדה וחוסר ביטחון. יש אנשים החווים שינויים בהערכה העצמית שלהם וביחסם עם אחרים בתקופה הזו.

כמו כן, גירושין יכולים להוביל לשינויים בהכנסה, ביכולת הכלכלית ובסטנדרט החיים.

כמו כן, גירושין יכולים להוביל לשינויים בקשרים החברתיים, לרבות הצורך ביצירת קשרים חדשים.

וכן, גירושין יכולים להוביל לשינויים ביחסים עם הילדים, לרבות הצורך בהתמודדות עם רגשות של כעס, אשמה וחרדה.

לכן, חשוב לבחור עורך דין לענייני גירושין בעל ניסיון, מקצועיות ויכולת להבין את כלל הצרכים שלכם, הן הרגשיים והן המשפטיים לצורך קבלת החלטות נבונות שיובילו ליום שאחריי חיובי.

עורך דין גירושין המלצות

קריטריונים לבחירת עורך דין לענייני גירושין

  • ניסיון-חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון בתחום דיני המשפחה, ובפרט בתחום הגירושין. עורך דין בעל ניסיון יכיר את החוק והפסיקה הרלוונטיים על בורים, ויוכל לספק לכם ליווי וייעוץ מקצועי. ניסיון של עורך דין בתחום דיני המשפחה, ובפרט בתחום זה, הוא קריטי להצלחת ההליך וכן יהיה מסוגל להעריך את הסיכויים להצלחת התיק שלכם.

עורך דין בעל ניסיון יידע להעריך את הנכסים שלכם, ולהסיר מכם את חוסר הודאות הכלכלי, לחשב את מזונות הילדים, להכיל את הרגשות שלכם כדי שאלו לא ינהלו אתכם, לדעת להבין היטב גם את הצד השני – מה הרגש הדומיננטי שמנהל אותו/ה וכך לנהל משא ומתן עבורכם ממנו רציונלי ועם תוצאה מיטבית.

  • מוניטין-מומלץ לבחור עורך דין בעל מוניטין טוב. תוכלו לברר על המוניטין שלו באמצעות המלצות מחברים, משפחה או מכרים, או באמצעות חיפוש באינטרנט. לדוגמה, תוכלו לבדוק את דירוג עורכי הדין באתרי אינטרנט וכן לקרוא ביקורות על עורכי דין בפורומים מקוונים.
  • זמינות- גם אם מדובר על עורך דין לענייני גירושין הכי טוב בארץ, הוא צריך להיות זמין לליווי שלכם בתהליך הגירושין. הליך גירושין יכול להיות ארוך ומורכב, לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין שניתן לפנות אליו בכל עת. לשם כך חשוב לבחור משרד שיש בו יותר מעורך דין אחד, צוות שיכול לתת מענה לכל שאלה ובכל עיתוי שלא תישארו מבולבלים, בפחד ו/או תעשו טעויות.
  • כימיה – חשוב לבחון את התחושה הכללית שלכם עם עורך הדין, כלומר, האם אתם מרגישים בנוח לדבר איתה? האם אתם סומכים עליה? חשוב לבחור עורך דין שיהיה ניתן לסמוך עליה ולהרגיש בנוח איתה, שכן היא תהיה אשת סודכם בתהליך הגירושין.

עורכי דין לגירושין ממלאים תפקיד הכרחי בסיוע לאנשים לנווט את המסע המאתגר של גירושין. לכן, כאמור בחירת עו ד מומלץ לענייני גירושין היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע רבות על תוצאות הליך הגירושין. בין אם מדובר בהתמודדות עם חלוקת רכוש, החזקת ילדים, מזונות בני זוג או עניינים אחרים הקשורים לגירושין, עורך דין גירושין מספק מומחיות משפטית, תמיכה רגשית והכוונה על מנת להבטיח כי טובת הלקוח שלו מוגנת. בתקופות של סערה, עו ד גירושין יכול להוות נוכחות יציבה ומרגיעה, לעזור לאנשים להתקדם בחייהם תוך שמירה על זכויותיהם ורווחתם.

שמי לוסי מאיר, עורכת דין לענייני משפחה, הבעלים של משרד עורכי דין בדיני משפחה וגירושין, עם ניסיון רב שנים וייצוג למעלה מ-1,000 תיקי משפחה וגירושין. מרבית האנשים המעוניינים להתגרש, חווים טלטלה רגשית וחוששים מעצם התהליך. אולם, חשוב לדעת- אפשר להתגרש אחרת. במשרדי תקבלו את המענה המשפטי והרגשי הטוב ביותר.

לאורך השנים אנו המשרד המוביל בארץ שמתמחה בסיום סכסוכי גירושין בהסכם, 8 מתוך 10 לקוחות המשרד מסיימים את פרק הנישואין בהסכם גירושין כולל, באמצעות משא ומתן בו כל צד מיוצג על ידי עורך דין.

מתוך הבנה עמוקה של הדינמיקה המשפטית והפסיכולוגית-רגשית כאחד, בהליכי גירושין, פיתחנו את שיטה ייחודית המאפשרת להגיע להסכמי גירושין ולהימנע מעימות בבית המשפט. גם אם בסופו של דבר, המשא ומתן לא יצלח, נשיג במהלכו יתרונות מכריעים לקראת העימות בפני השופטים והדיינים. כך נוכל להוביל לתוצאה הטובה ביותר ולהשאיר את השליטה בידיים שלכם. אין זה אומר שלא ננהג בצד השני בהגינות, בכבוד, כי גם זה משרת את אינטרס לקוח/ה המשרד.

צוות המשרד ואני כאן ללכת אתכם יד ביד אל תוך השינוי, צרו קשר במספר 050-9993466.

אהבתם? שתפו...

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ווטסאפ
אימייל
עו"ד לוסי מאיר

עו"ד לוסי מאיר

בוגרת הפקולטה למשפטים במכללת "הקריה האקדמית אונו" ובעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) בהצטיינות. הוסמכה לעסוק בתחום עריכת דין בשנת 2004. משרד עו"ד לוסי מאיר, המתמחה בדיני משפחה וירושה, מאופיין ביכולת מקצועית גבוהה לתכנון אסטרטגיה וליישום תכנית רב-שלבית שמבטיחה את טובת הלקוח ואת השגת מטרותיו. תשומת לב רבה ניתנת לאופיו, לרצונותיו ולציפיותיו של הלקוח מן ההליך המשפטי. כל תיק זוכה לטיפול מקצועי בהתאם לנסיבות המקרה המיוחדות. המשרד מעודכן במתרחש בעולם המשפט בכלל ובתחום דיני משפחה וירושה בפרט. חיבור למקורות מידע משפטיים מבטיח עדכונים שוטפים בתחום המשפט ובתקדימים משפטיים. כתבי הדין היוצאים מן המשרד נתמכים בפסיקה חדשנית בתחום דיני המשפחה.

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן