חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות עורכת שיר לנדאו

נעים להכיר, אני שיר לנדאו

עורכת דין ומגשרת במשרדה של עוה"ד לוסי מאיר,

חברה בלשכת עורכי הדין החל משנת 2010 ובעלת הסמכה והבנה עמוקה בהערכות שווי של עסק או חברות.

אחרי שדיברנו על הפרטים ה"יבשים", בואו נדבר על השורה התחתונה:         
מה הערך המוסף שאני מעניקה, ואיך הוא יכול לסייע לכם למצות את הזכויות שלכם?

באופן הזה אני מסייעת ללקוחותיי לקבל את מה שמגיע להם במישור הכלכלי, בלי שהצד השני ייקח את מה שמגיע להם.

השילוב בין הכלים המשפטיים, לבין ההבנה הייחודית של משרדנו בעולמות החשבונאיים והפיננסיים מסייע לנו להבין את התמונה הכלכלית המלאה לאשורה, למנוע יצירת מצגי שווא ע"י הצד השני ולהשיג ללקוחותינו את מה שבאמת מגיע להם ולא אגורה פחות!.

מוזמנים להשאיר פרטים ואשמח לספר לכם איך למצות את זכויותיכם,       
באמצעות פתרון שמתייחס למכלול הצרכים המשפטיים והפיננסיים.

מה הערך המוסף שלי?

עולם דיני המשפחה נוגע במגוון רחב של תחומי חיים – אחד המשמעותיים שבהם אנחנו נתקלות יום יום במשרד, הוא הנושא הפיננסי. איך יודעים שהצד השני לא מעלים כספים או נכסים, ומוודאים שאתם מקבלים את מה שמגיע לכם? כדי למצות את הזכויות שלכם מול הצד השני צריך לראות את התמונה הכלכלית המלאה, החורגת לעיתים מהשדה המשפטי ועוברת לעולם הכלכלי.

מתוך הבנה זו, הליווי שלי מבוסס על מומחיות משפטית רבת שנים בעולם דיני המשפחה, אך גם על כלים פיננסים וחשבונאיים שמסייעים לי ליצור תמונת מצב מהימנה.

אחד מהכלים האלה הוא חישוב פערי השתכרות, גובה ההשתכרות ומשך הפיצוי המגיע לכם (כיתוב: חישוב פערי השתכרות), תוך שקלול פרמטרים שונים דוגמת גיל בני הזוג, מספר שנות הנישואין, גובה ההשתכרות של כל אחד מבני הזוג ופוטנציאל השתכרות עתידי.

ואם לאחד מבני הזוג יש עסק או חברה בבעלותו? במקרה כזה חשוב לבצע הערכת שווי חברה (כיתוב: הערכת שווי חברה) – פעולה מורכבת שיכולה לגרום למניפולציות ועיוותים רבים. כדי למנוע יצירת מצגי שווא שיאפשרו לצד השני להעלים כספים ורכוש משותף, אני רותמת בהתאם לצורך, את הידע וההסמכות הרלוונטיות שרכשתי עם השנים לצורך ניתוח הערכת השווי.

במקום לקבל את הערכת השווי שקיבלתם כעובדה מוגמרת, אני יודעת לקרוא בין השורות לשאול את השאלות הנכונות ולייצר תמונת מצב שמשקפת את המציאות.

בהתאם לנסיבות המקרה, אוכל לבדוק למשל לאיזו תקופה מתייחסת הערכת השווי שערך רואה החשבון: האם ל- 3 שנים או 5 שנים? לתשובה יכולות להיות השלכות משמעותיות על השורה התחתונה.

בנוסף, נבדוק איזו שיטה נבחרה בכדי להעריך את שווי החברה – האם שיטת תזרים מזומנים, או אולי שיטת מכפיל או הרווח הנכסי? אחרי הכול, לסוכן ביטוח אולי תתאים שיטה אחת להערכת שווי, ולחברה של "הכול בדולר" תתאים שיטה אחרת.

אבדוק מה מקדם ההיוון שנקבע? האם זו חברה גדולה ויציבה שמקדם ההיוון שלה צריך להיות נמוך יותר או חברה צעירה, שבה מקדם ההיוון צריך להיות גבוה יותר?

זה נשמע אולי טכני, אבל כל אחוז במקדם ההיוון יכול להיות שווה הון (!) בהערכת שווי העסק או החברה.

המישור המשפטי

במישור המשפטי, ברשותי הבנה עמוקה של ההלכה היהודית, הבנה שהיא חיונית בתיקי גירושין, המסייעת ליצירת הצלחות מוכחות.

לצד מציאת דרך המלך במישור המשפטי בעזרת הניסיון והמומחיות שצברתי לאורך השנים בעולם דיני המשפחה, אני שמה דגש גם על ההיבטים הפסיכולוגיים והרגשיים.

המישור הפסיכולוגי-רגשי

ארגז הכלים שלי כולל בין היתר הכשרת תיאום הורי – שמשמשת מטפלים ופסיכולוגיים לצורך ניהול דיאלוג מקדם לאחר הפרידה. בעזרת כלים אלו אני חותרת לניהול הרגשות והכעסים, מניחה בסיס לתקשורת בונה ופועלת להרגעת החששות. כלים אלו מאפשרים לי ללוות אתכם ברגישות הנדרשת, ולא פחות חשוב: לרכך את הרגשות והקונפליקטים מול הצד השני, באופן שיאפשר לנו לנווט אל עבר היעד בדרך המשפטית הטובה ביותר.

המענה ההוליסטי, שמשלב כלים משפטיים עם כלים פסיכולוגיים-רגשיים, מסייע לנו לחתור ביחד לתוצאה הטובה ביותר, במינימום חיכוכים וכאבי לב.

מוזמנים להשאיר פרטים ואשמח לספר לכם איך למצות את זכויותיכם, באמצעות פתרון שמתייחס למכלול הצרכים המשפטיים והרגשיים.

הצוות

מעמידים לרשותך עשרות שנות ניסיון מצטבר

צוות המשרד, בהובלת עוה"ד לוסי מאיר, כולל עורכי דין מיומנים בעלי מומחיות ארוכת שנים בעולמות דיני המשפחה והירושה. הניסיון המצטבר, ההשתלמויות המקצועיות, ההתעדכנות בתמורות וסיעורי המוחות התוך-משרדיים – מאפשרים ללקוחותינו להגיע לתוצאה הטובה ביותר, בדרך הקצרה ביותר.

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן