חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפ למתגרשת – והרבה על החיים שאחריי הגירושין

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

טיפ למתגרשת – והרבה על החיים שאחריי הגירושין

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

כמות הזוגות המתגרשים בשנים האחרונות עלולה לרמוז שאולי זה נהיה מעין דבר שבאופנה ושמדובר בתופעה שכיחה ומוכרת. אבל בכל זאת, איך תגיעו למעמד הגירושין עם ארגז כלים נכון עבורכם? זה הזמן להגיד שלום לעורכת הדין לוסי מאיר.

אני כל כך שמחה שהגעת אלינו, כי באמת אנו מצויים בעידן הפוסט קורונה ורבות התהיות במשפחה, אז בואי נקפוץ ישר למים, מה ההמלצה שלך למי שנקלע להליך גירושין?

אז חשוב לי להתחיל שנייה לפני המלצות. הגם שזו תופעה שכיחה ומוכרת, ואנו רואים את זה במשרד. ההחלטה להתגרש, גם אם את יודעת שזה נכון לך, זו החלטה לא פשוטה לקבל. אנשים חווים תחושות רגשיות מאוד מגוונות מאוד מבולבלים אז אולי זה נשאה שזה באופנה וקל אבל זה לא קל לקבל את ההחלטה. בואי נתחיל באמת עם הטיפים שבעיניי הם הכי קריטיים בתחילת הליך גירושין. אז ההמלצה הראשונה היא לשמור על חשאיות, לא לספר באמת לצד השני שאתה הולך/כת להתגרש ממנה/ו עכשיו. הסיבה לחשיבות של החשאיות זה שבדיני משפחה יש שתי ערכאות שיפוט בית הדין הרבני ובית משפט לענייני משפחה זאת אומרת שהצד הראשון שיקדים, יזכה בהכרח ביתרון משפטי כי הוא בוחר בערכאת השיפוט שנוחה לו.

זאת אומרת יש כאן את אסטרטגיה, איזה משחק שח מט אפילו הייתי אומרת.

נכון, לכן חשוב לשמור על חשאיות. טיפ נוסף, לא לשמוע לעצות אחיתופל כמו שאמרת זו תופעה מוכרת ושכיחה, היום כולם מכירים מישהו שהתגרש. אבל העצה שנתנו לאחותך או לחברה שלך היא לא בהכרח העצה שנכונה עבורך, ולכן אנחנו נפגשים באנשים ששמעו לעצת אחיתופל ויצרו לעצמם הרבה מאוד נזקים בתחילת ההליך, לעיתים גם נזקים בלתי הפיכים.

אני כ"כ מבינה מה אומרת כי באמת כמו בעולם המשפט, כך גם בעולם הרפואה ובכל עולם אחר. צריך להקשיב למומחים ולא לסבא שלי או סבתא שלי, כל מקרה לגופו. מה עוד כדאי לדעת?

אז באמת אם אמרנו למי לא להישמע, בא נאמר לי כן. אז כן ללכת ולקבוע פגישת ייעוץ מסודרת אצל עו"ד ותיק ומנוסה בתחום של דיני משפחה וגירושין. אם דיברנו על תחושות רגשיות אז אנחנו חווים הרבה מאוד חרדה וחשש, בהכרח עו"ד שהוא ותיק ומנוסה ידע להפיג את החששות. אני יכולה לומר לך בבטחה, לכל מי שצופה בנו עכשיו- כל חרדה יש לה פתרון. אם הפתרון משפטי או הסכמי, יצירתי יותר או פחות, פשוט חשוב להיות מלווה ע"י אש מקצוע, עו"ד מנוסה וותיק.

אני חושבת שמאוד חשוב החיבור הבין אישי, לראות שבאמת מתחבר/ת לאותו אדם שאמור ללוות אותך באחד הרגעים הכי קשים בחיים שלך.

נכון, אנחנו הרבה פעמים הופכים להיות אנשי סוד של אותו מתגרש/ת וחשוב להרגיש נוח לספר לו/לה גם את הדברים שפחות מייפים אותך. לראות שאתה מדבר עם בן אדם בגובה העיניים, כימיה היא סופר חשובה בהרבה מאוד תחומים בטח ובטח גם בעולם הגירושין.

לחלוטין, עכשיו מה ככה לסיום היית יכולה להגיד לנו, יש הרי סערת רגשות סביב זה, אין גירושין לחלוטין שקטים, זה קשה מאוד למצוא כזה. מה צריך לזכור בתוך כל הסערה הזאת?

תראי, אנשים צריכים לזכור שאולי הזוגיות מתפרקת אבל לא בהכרח המשפחה. כי ההורים תמיד יישארו ההורים של הילדים והסבא והסבתא עדיין קיימים ויהיו קיימים, והדודים והדודות. עכשיו חשוב לזכור שהליך הגירושין מסתיים בסוף ואז מגיע היום שאחרי. ביום שאחרי כולם רוצים להיות מאושרים, אז הדרך שבה מנהלים הליך גירושין היא סופר חשובה ליום שאחרי, כי אם הם מנהלים אותה במלחמות עקובות מדם אז מייצרים צלקות נפשיות והיום שאחרי נראה אותו דבר. אבל אם חותרים להגיע להסכם גירושין לנהל מו"מ, וניהול מו"מ, בכלים מתוחכמים, זה לא אומר שאתה מפספס את הזכויות שלך, ממש לא. אבל אתה מנהל את זה בדרך שהיום שאחרי הוא יום מאושר וכולנו רוצים להיות מאושרים בסוף.

את יודעת נתת פה טיפ מדהים, אם אני יכולה ברשותך לסכם במילים שלך, זה שאתה מתגרש זה לא אומר שאתה מאבד את המשפחה. וואו עורכת הדין לוסי מאיר תודה על התובנות הסופר חשובות האלה.

שירותי המשרד

דיני משפחה
גירושין
תביעת מזונות
חטיפת ילדים
אפוטרופסות
צוואות וירושות

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

משרדנו מתמחה בניהול מו״מ משפטי מתוחכם שנותן יותר בהליכי גירושין.

רוצה להשיג יותר ? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

או חייגו 050-9993466

דילוג לתוכן