חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניהול מו"מ אפקטיבי בהליך גירושין

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

ניהול מו"מ אפקטיבי בהליך גירושין

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

כיצד לנהל משא ומתן אפקטיבי בהליכי גירושין?

מהי האסטרטגיה הטובה יותר בדרך להשיג את מבוקשך בהליך גירושין וכיצד ננהל משא ומתן על הצד הטוב ביותר? המדריך לניהול מו"מ אפקטיבי בהליך גירושין.

מה שמבדיל עורך דין רגיל לעורך דין מעולה בתחום דיני המשפחה הוא הימצאות 2 תכונות קריטיות: אסטרטג ברמה הגבוהה ביותר ויכולות גבוהות בניהול משא ומתן.

בכל ניהול מו"מ רצוי להגיע כשידך על העליונה ובעמדה של כוח! "החפץ בשלום יכוון למלחמה" לרוב, אם תתחיל מיד ברצון עז להגיע להסכם תיתפס כחלש וסביר כי תגיע לוויתורים מפליגים. אבל אם הינך מעוניין באמת להגיע להסכם, רצוי להוביל למצב בו הצד השני רואה ומעריך את כוחך! מעמדה של כוח מגיעים להישגים טובים יותר מאשר מעמדת נחיתות.

הדרכים להגעה להסכם כשידיך על העליונה הן רבות, החל מבחירה נכונה של עו"ד, המשך בכתיבת התביעות הנכונות, הכתבת הטון בהליך, אם משום שהקדמת את הצד השני ואם משום הניסוח הנכון של כתב התביעה והיותו נתמך בראיות למכביר באופן המפתיע ואף גורם לחשש בלב הצד השני וכמובן, ולאורך כל ההליך, הדגשת הטיפול, לא רק בפן המשפטי כי אם בפן הפסיכולוגי, ועבודת עורך דין איתך על בניין חוזק וחוסן נפשי שלך לאורך ההליך שכן רבים הם המקרים של גירושין שהם בסופו של דבר מאבק פסיכולוגי (ובטח כשרוצים להגיע להסכם כולל).

ניהול מו"מ אפקטיבי מהווה כלי הכרחי בהליכי גירושין

עו"ד מנוסה בתחום דיני המשפחה יידע היטב להתמודד עם אתגרים הנראים כאתגרים שקשה לצלוח, עו"ד מנוסה בתחום יידע להתמודד עם מו"מ מורכב, הכולל בתוכו אלמנטים משבריים הנובעים מהאמוציות הגבוהות.

אורי, פנה אליי כשהוא מיוצג על ידי עורך דין אחר, בני הזוג מנהלים הליכים 3 שנים והוא אינו רואה סוף! הוא ציין במפורש כי הוא חש שלעו"ד אין אוריינטציה הסכמית.

אורי פנה אליי בדרישה אחת – לסיים את ההליכים בהסכם גירושין כולל. התיק הסתיים תוך חודש אחד בלבד. חודש אינטנסיבי של פעולות ופגישות מו"מ. הכיצד? הנה מקצת מן התשובות להליך מו"מ אפקטיבי:

  • לפני הכול, יש לעשות סדר וארגון במטרות אותם רוצים להשיג.
  • יש לנסות ולצפות מראש הן ביחד עם הלקוח המכיר היטב את אופיו של בן/בת הזוג טוב מכולם והן אל מול החולשות שלו במערכת המשפטית ככל שנגיע לביהמ"ש או לבית הדין, את כל ההתנגדויות שעשויות להוביל להיתכנות של משבר במסגרת המו"מ, להגביר את המוכנות וההיערכות לניהול המשבר הצפוי כך שהוא לא ימוטט את כל המו"מ ויביא לסיומו מבלי שהשגנו את המטרה.
  • ההתנהלות של כל המשא ומתן ברמת המאקרו תהיה ידועה ללקוח ותיחשב כאסטרטגיה אולם שינוי המשא ומתן בשטח תחשב כטקטיקה להוביל את הצד השני לנקודה אליה נרצה שיגיע.
  • ישנה חשיבות יתרה בהפעלת רגש חיובי בקרב הלקוח/ה בנוגע לניהול המשא ומתן, פעולה זאת הופכת אתכם לבטוחים יותר בעצמכם. מחקרים שנעשו הוכיחו כי במהלך המו"מ, מתדיינים הנמצאים במצב רוח חיובי נוטים להתפלמס פחות, להשתמש פחות באסטרטגיות אגרסיביות, ויותר באסטרטגיות של שיתוף פעולה. דבר זה מעלה את יכולת הצדדים למצוא נקודות הסכמה, ומגדיל את הסיכוי ששני הצדדים ישיגו את מטרותיהם.
  • במהלך המו"מ, כעס מצמצם את טווח הקשב לגורמים מסוימים, ומשנה את המטרה המרכזית מהגעה להסכם לנקמה בצד השני. השאירו את הכעס לבית המשפט.
  • מחשבה גמישה, יצירתיות בפתרון בעיות, כיבוד נקודת המבט של הצד השני, נכונות ללקיחת סיכונים וביטחון עצמי גבוה יותר, הם אלו שיובילו לניהול מו"מ אפקטיבי וכשהתוצאות הרצויות תתקבלנה.
  • דעו, לעיתים נכון אסטרטגית לתת לצד השני להציע הצעה ראשונית ולעיתים טוב יהיה לכם להציע את ההצעה ראשונים. בדרך כלל מי שמציע את ההצעה ראשון, למעשה אומר לך 'זה המינימום שאני מוכן לתת' ומכאן ניתן רק להעלות את הסכומים, ולעיתים מי שמציע את ההצעה הראשונית אומר לך למעשה זה הקו האדום שלי, במידה ותנסה לעבור אותו "יתפוצץ" המו"מ.

    במקרה כזה, אולי כדאי לדחוק הצידה את ההצעה הראשונית, עד לסופו של המו"מ, לאחר שכבר השגתם הסכמות בנושאים אחרים, עד למצב שבו "עכשיו חבל 'לפוצץ' הכל".

ייצוג של עו"ד בתחום דיני המשפחה

בניהול משא ומתן רצוי ליטול ייצוג של עו"ד העוסק בתחום דיני המשפחה ובתחום זה בלבד. רק עו"ד מנוסה, מיומן, העוסק בתחום מידי יום ביומו, רכש ניסיון רב בניהול מו"מ בתיקי משפחה אשר מנוהלים בין היתר באמוציות גבוהות במיוחד שבין הצדדים, ימנע "פיצוץ" המו"מ ויצליח לגשר על האמוציות ועל הפערים ולהוביל דרך של פשרה, תוך איזונים בין האינטרסים השונים.

ועוד לא דיברנו על ניסוח הסכם הגירושין, שהרי הצלחת המו"מ תוביל לעריכה וניסוח של הסכם גירושין; גם כאן רצוי שהדבר ייעשה על ידי עו"ד מיומן ומנוסה בתחום דיני המשפחה, על ההסכם להיות מובן לצדדים, ברור, מדויק וחד משמעי באופן שאינו מצריך פרשנות.

אנחנו נמצאים במשא ומתן באופן שגרתי ויום יומי, אף מבלי שנשים לב לכך: עם בן הזוג, עם הילדים, עם קולגה לעבודה, עם פקיד הבנק, מול שירות הלקוחות של החברה הסלולרית.

אולם, למו"מ לגירושין אין להגיע 'מבלי שנשים לב לכך'- חייבים להיות מודעים להליך ברמת המאקרו וברמת המיקרו, לבוא עם ידע רב על ההליך, עם ידע רב על הצד השני, להכין את הלקוח ברמת האסטרטגיה, הטקטיקה וברמה הנפשית – חוסן נפשי הוא כוח! בפרט בניהול מו"מ, בן הזוג המפגין חוסן נפשי, סבלנות, נחישות ודבקות במטרה מגיע להישגים טובים יותר שכן הצד השני יטה לפשרות כואבות כאשר הוא מעריך את הכוח שלך להמשיך בהליכים.

לחצ/י כאן לפנייה וקבלת ייעוץ משפטי אישי

שירותי המשרד

דיני משפחה
גירושין
תביעת מזונות
חטיפת ילדים
אפוטרופסות
צוואות וירושות

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

משרדנו מתמחה בניהול מו״מ משפטי מתוחכם שנותן יותר בהליכי גירושין.

רוצה להשיג יותר ? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

או חייגו 050-9993466

דילוג לתוכן