חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה קורה בפגישת ייעוץ?

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

מה קורה בפגישת ייעוץ?

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

להמשיך עוד??

הגעת למשרד מוביל בעולם הגירושין

אנו עוסקים ועסוקים בעולם המשפטי והרגשי של הגירושין מזה 18 שנים

ליווינו למעלה מ- 1,000 אנשים שמצויים ממש כמוך במיליון שאלות וחששות שקיימים לך בראש, בלב.

אנחנו יודעים לענות על כל השאלות, אני אחזור – על כל השאלות!

אנחנו יודעים להפיג את כל החששות, את כל החששות!

לא כי אנחנו קוסמים

כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, עושים את זה בתשוקה יום יום!

התשוקה לעזור לך ולילדים שלך ביום שאחריי להיות לא פחות מ – מאושרים!

התשוקה להמשיך ולקבל מלקוחותינו את ה- תודה!

לשם כך – 

אז בואו ניפגש!!

אני אתחיל בזה שאומר שתמצאו שהמילה אסטרטגיה חוזרת אצלי ובכלל בהליך גירושין מספר רב של פעמים, המילה אינה מעידה דווקא על לוחמנות בהליך גירושין, כי אם בעיני היא מייצגת חוכמה, תכנון מוקדם ונכון של הצעדים בהליך הגירושין, לווי אישי וצמוד שלי בתיק, תוך שהנני מודעת ומעודכנת בכל צעד וצעד בתיק.

הדבר מתחיל בפגישת ייעוץ ואני אסביר את החשיבות לעין ערוך של פגישת ייעוץ מסודרת. פגישת ייעוץ, היא יעוץ אישי והיא המורה דרך שלכם… מניסיוני הרב כעו"ד בתחום דיני המשפחה, הנני מודעת לכאב הכרוך בהחלטה על פירוד וגירושין, הנני נפגשת עם לקוחות בתחילת דרכם ומכירה את חיפוש הכמעט נואש אחר עורך דין שייסע בידי לעבור את ההליך בצורה הטובה ביותר (!!!)

משום כך, אני יודעת שכאשר הכאב והחוסר ידע מה עושים? איך מתחילים? ומה מחכה לי בעתיד? ניזונים משברי מידע, ולצערי, בתחום הגירושין רבים הלקוחות אשר מגיעים להתייעצות תוך שהם ניזונים ממידע שגוי וממיתוסים רבים שאין בהם שום אמת. נוצר בלבול לעיתים חוסר אונים, ומתעורר רצון עז למצוא במהירות "תרופת פלא" שתבטיח הליך גירושין כשידי על העליונה ואם ניתן לסיים כמה שיותר מהר.

 

פגישת הייעוץ נועדה אם כך, לדעתי האישית, ליישב את הסתירות, להבהיר את הבלבול, להפריך את המיתוסים תוך הסבר על המטריה המשפטית והמיוחדת של דיני המשפחה, ולאחר שמיעת נסיבות המקרה על ידיכם, ליתן בידכם את הדרך ההגיונית המשפטית והמתאימה לנסיבות המקרה שלכם כדי שנוכל לנהל הליך משפטי כאשר המטרה הראשונה, להביא ההליך לכדי הסכם גירושין כולל, ואם הסכם אינו מתאפשר, אותה דרך משפטית תסייע בכך שאנחנו ניתן את "הטון" בהליך המשפטי.

הדרך ההגיונית המשפטית היא האסטרטגיה שתקבע בפגישת הייעוץ, המתאימה למקרה שלכם!

רצוי שתדעו כי האסטרטגיה שנבנתה בתחילה מתאימה לפתיחת ההליך, כאשר יש לווי צמוד של עו"ד בתחום, כאשר העו"ד שלכם מודע היטב ומעודכן כל הזמן(!) חשוב לציין, שלעיתים יש צורך בשינוי אסטרטגיה שננקטה בתחילת התיק ולהתאמת התיק לשינויים הקורים מטבע הדברים, בהליך משפטי!

למי מיועדת פגישת הייעוץ

  • פגישת הייעוץ מיועדת לכל מי שמתלבט על הליך של פרידה מבן הזוג וגירושין ורוצה לדעת את זכויותיו!
  • פגישת הייעוץ וודאי מתאימה למי שכבר קיבל החלטה על רצון לפרידה וגירושין.
  • פגישת הייעוץ מתאימה ביותר למי שקיים חשש כי בן הזוג כבר הקדים אותו והגיש תביעות – במקרה כזה יפה שעה אחת קודם לקביעת פגישת ייעוץ, על מנת לקבע אסטרטגיה כמה שיותר מהר.
  • תתפלאו- פגישת הייעוץ אף מתאימה לבני זוג שקיבלו החלטה להיפרד בהסכמה, הם חפצים בהסכם גירושין, פגישה אצל עו"ד המתמחה בענייני משפחה עשויה למנוע מריבות רבות בעתיד. ניסוח הסכם הגירושין בצורה נכונה חשוב ביותר ועשוי למנוע הוצאות מיותרות והליכים משפטיים בעתיד, הרי – זו המטרה בהסכם! למנוע הליכים משפטיים עכשיו, ודאי בעתיד!
  • פגישת הייעוץ עשויה לסייע לבני הזוג, שאומנם קיבלו החלטה להיפרד בהסכמה, אולם לא מצליחים לנהל מו"מ- עו"ד מיומן המתמחה בתחום ינהל עבורכם מו"מ, ועשוי להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות מאלו שאתם הייתם מגיעים בעצמכם.
  • פגישת ייעוץ וודאי מתאימה לבן זוג שקיבל לידיו הסכם מבת הזוג – עליו להתייעץ עם עו"ד מטעמו. זאת על מנת, לשמור על האינטרסים שלו ועל מנת שיהיה עו"ד מומחה שוודאי יבחין בניואנסים קטנים שכלל לא הבחנתם ואלו עשויים לחייב אתכם בכסף לעוד שנים רבות ו/או לנשל אתכם מזכויות מבלי שתדעו כלל – כי לא תבחינו בהם!
  • פגישת הייעוץ מתאימה גם במקרי ירושה וצוואות – במקרים למשל, של צוואה שהוגשה לקיום, ככל שהינך חפץ להתנגד לצוואה – או אז עומדת בפנייך תקופה קצרה למדיי להגשת התנגדות ומחויב לווי צמוד של עו"ד העוסק בתחום דיני המשפחה לרבות בירושה וצוואות שכן המדובר בהליך לא פשוט, המחייב עו"ד הבקיא ברזי המשפט, בפסיקה ובחוק הירושה!

מה עושים בפגישת ייעוץ?

לאחר שנקבעה פגישת הייעוץ רצוי, בשבילכם, לנסות ולעשות סדר במחשבות וחשוב ביותר להכין שאלות שחשוב לכן לקבל עליהן מענה במהלך פגישת הייעוץ.

פגישת הייעוץ מחולקת לשני חלקים:

החלק הראשון של הפגישה תתקיים שיחה מעמיקה בה הנני מקשיבה בקשב רב לסיפור חייכם, לרבות ובפרט לסיבה שהביאה אתכם אליי, להתלבטות על פרידה וגירושין או להחלטה על פרידה וגירושין. אני וודאי אנתב אתכם בשאלותיי לפרטים מהותיים החשובים לי לדעת לצורך ההליך המשפטי.

החלק השני, אתן לכם הנחייה מפורטת לאסטרטגיה ההתחלתית שרצוי לפעול בעניינכם, איזה תביעות יש להגיש במקרה שלכם?? איזה תביעות יש להגיש כבר עתה ועם והאם ניתן להמתין עם תביעות אחרות? כמובן שיינתן הסבר מפורט על ההליך המיוחד והספציפי בענייני משפחה וההבדל בין בית הדין הרבני לבית המשפט לענייני משפחה ולמה במקרה שלכם רצוי לפנות לבית הדין הרבני ולא בית משפט, למשל…

בחלק השני, תוכלו גם להבין באילו צעדים יש לנקוט טרם תחילת ההליך, איזה מידע עליכם לאסוף? מסמכים, קבלות, משכורות של שני הצדדים, יהיו מקרים שתומלץ התערבותו של חוקר פרטי – הכול בהתאם למקרה שלכם. לאחר פגישת הייעוץ, תקבע מייד פגישה נוספת לקבלת החומרים הראשוניים לצורך כתיבת התביעות המתאימות.

 

קבלת ייעוץ אצל עו"ד המתמחה בענייני משפחה יכולה להאיר אור על ההליך הצפוי ולעזור מאוד בקבלת החלטות – קבלת החלטות נכונות(!) כשלפניכם מידע רב על ההליך המשפטי שהינו מורכב וייחודי יותר מתחומים אחרים בתחום המשפט.

כפי שנאמר בתחילה, הנושא הרגשי עשוי לעלות לכם ביוקר: תחושת נקמה, כעס, רגשות מעורבים, חוסר ידע ומידע על ההליך המיוחד בענייני משפחה, עלולים להובילנו לטעויות קשות שיעלו לנו ביוקר!

פגישת ייעוץ עם עו"ד דיני משפחה, בטרם פותחים בהליך גירושין, עשויה להכתיב את הטון של המשך הליך, כשידכם על העליונה ורצוי כך, המטרה כמובן להוביל הצד השני לניהול מו"מ והגעה להסכם גירושין כולל, אולם אם לא צלחתם בכך, לפחות לא בתחילה (כי גם להסכם צריך מוכנות נפשית) הרי שפתיחת ההליך בצורה נכונה תסייע לכם לכל אורכו של ההליך.

שירותי המשרד

דיני משפחה
גירושין
תביעת מזונות
חטיפת ילדים
אפוטרופסות
צוואות וירושות

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

משרדנו מתמחה בניהול מו״מ משפטי מתוחכם שנותן יותר בהליכי גירושין.

רוצה להשיג יותר ? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

או חייגו 050-9993466

דילוג לתוכן