חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין גירושין בבני ברק – הליכים מקוצרים יחסכו לך הרבה מאד כסף!

עורך דין גירושין בבני ברק:

להשיג תוצאות טובות יותר בהליך מקוצר

הליך הגירושין יכול להיות ארוך, יקר וכואב, עבורך ועבור וילדיך. זה לא חייב להיות כך! ישנה דרך קצרה ויעילה יותר: משא ומתן חכם, שיאפשר לך להשיג תוצאות טובות יותר ביחס לנקיטת הליכים משפטיים.

בשורות הבאות נכיר את ההליך המקוצר ואת יתרונותיו.

מהם יתרונות ההליך המקוצר?

  • השגת תוצאה טובה יותר – בעזרת הכרת הכוחות המשפטיים, הפסיכולוגיים והרגשיים הפועלים על הצדדים, ונקיטת אסטרטגיות מתוחכמות שמשפיעות על הצד השני.
  • חיסכון כספי משמעותי – ביחס להליך משפטי קונבנציונלי.
  • חיסכון בזמן – לעומת הליך משפטי שיכול להימשך שנים, הליך מו"מ מקוצר נמשך לרוב חודשים ספורים.
  • השארת השליטה בידיים שלך – במקום ששופט ישלוט בגורלך, השליטה נשארת בידינו, עורכת הדין מאיר וצוות המשרד שמייצגים אותך מול עורך הדין של הצד השני, משרדנו יודע ומנוסה בללחוץ על הנקודות הנכונות כדי להשיג את התוצאה הרצויה.
  • צמצום תביעות וסכסוכים עתידיים – כאשר השליטה בידך, את/ה מכתיב את ההסכמות, היכולת הזו להגיע להסכמות הדדיות והתוצאה של הסכם מונעת גם סכסוכים עתידיים!

קראת על ההליך המקוצר, וחשוב לך להוציא את המקסימום מהליך הגירושין במינימום זמן וכאבי לב? נשמח לעמוד לרשותך ולהסביר לך כיצד זה יתאפשר גם עבורך.

ההחלטה על פירוק התא המשפחתי לעולם אינה קלה או פשוטה, בין אם שניכם הגעתם לכלל החלטה משותפת ובין אחד הצדדים הוא שמוביל לכך הוא הכריע. מדובר בטלטלה עזה מכל הבחינות – הרגשית, הכלכלית והחברתית, וכן מבחינת הילדים, המשפחה המורחבת, חיי היומיום המשתנים באופן משמעותי, ועוד. לכך מצטרפים גם הליכי גירושין העלולים להיות ממושכים מאוד, יקרים מאוד וכואבים מאוד. על כן, חשוב לדעת שקיימת אפשרות עדיפה: לפנות אל עורך דין גירושין בבני ברק המאפשר לכם להגיע לפתרונות והסכמות באמצעות הליכים מקוצרים.

 

הגעה לפתרונות מהירים בשיטה ייחודית

בתור מי שליוותה מאות לקוחות בהליכים השונים, עו"ד גירושין לוסי מאיר יודעת היטב עד כמה קשים, ארוכים ומרים עלולים להיות ההליכים המתקיימים בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. לאור הרצון לחסוך את הכאב, הסבל וההוצאות המיותרות, ולאור ניסיונה העשיר בתחום ובאומנות המשא ומתן בכלל, פיתחה עו"ד מאיר שיטת עבודה ייחודית במשרדה, על פי עובד כל צוות המשרד, שתוצאותיו אינן מאחרות להגיע, הסכמי גירושין, אחרי ניהול מו"מ עם הצד הנשי, בתקופה קצרה!. בשיטה זו ניתן להגיע לתוצאות סופיות, טובות יותר מהליכים משפטיים, בדרך הרבה יותר מהירה ונוחה עם עוד גירושין של משרדנו המלווה אתכם.

הבסיס לשיטת העבודה הוא קודם כל היכרות מעמיקה של עורכי דין גירושין ממשרדנו עם השחקנים השונים במגרש המשפטי, החל בשופטים ועד לעורכי הדין והתמקדות ויסודיות באופיו הלקוח/ה שלפנינו כמו גם ואולי אף יותר באופיו, אישיותו של בן/בת הזוג בצד השני.

עוד בשיטת העבודה – כלים בלתי קונבנציונאליים וייחודיים שרכשו לאורך השנים עורכי דין לענייני גירושין של משרדנו, אשר הביאו להישגים מצוינים באחוזי הצלחה גבוהים. בקצרה, בשיטה אנו משמשים בתור 'הגלאים' שלכם, תוך שאנו מזהים את האינטרסים הסמויים והגלויים של כלל הצדדים, ולאור הזיהוי – חותרים להסכמות יצירתיות ומהירות מחוץ לכותלי בית המשפט. ולא הכול אפשר לפרסם באינטרנט.

מהם היתרונות של הליכים מקוצרים?

בזכות השיטה המיוחדת של משרדנו, המתווספת אל יכולות גבוהות באומנות המשא ומתן, למעלה מ- 82% מלקוחות המשרד מצליחים להגיע בעזרת עורכת דין גירושים

לפתרון הסוגיות שעל הפרק, לרבות המורכבות ביותר, מבלי להיכנס לסכסוכים מרים בערכאות משפטיות/דתיות. היתרונות של הגעה לפתרונות מהירים עם עורך דין לענייני גירושים הינם רבים ומשמעותיים.

ראשית, ברמה הכלכלית, הליכים מקוצרים הינם זולים בהרבה לעומת הליכים משפטיים מלאים. נכון שגם הפגישות בין הצדדים מחוץ לבית המשפט, ניסוח הסכם הגירושין כרוכים בשכר טרחה לשירותי עורך דין גירושים, אך העלויות יכולות להיות זולות משמעותית לעומת ניהול כלל ההליכים המשפטיים בערכאות. יש לזכור כי החיים לאחר הגירושין כרוכים כמעט תמיד בהעלאת המעמסה הכלכלית שעל כתפי המתגרשים (לפחות בתחילת הדף החדש), ועדיף לשמור את העתודות הכלכליות אצלכם במקום להעבירן אל עורכי דין לגירושים, הערכאות השיפוטיות ואנשי מקצוע נוספים העשויים להידרש בשלבים השונים של ההליכים.

בנוסף, הליכים מקוצרים עם עורך דין לגירושים משאירים במידה רבה את הכוח והשליטה בידיים שלכם. כמובן, גם לבן הזוג השני יש מה לומר ושאיפה להטות את הכף לכיוונו, אך הדבר עדיף מאשר העברת הכוח לידיהם של שופטים שלמעשה אינם מכירים אתכם. עוה"ד לוסי מאיר מסבירה שהזמן שלה עם לקוח/ה משרד, הינו רב הרבה יותר מזמן שופט – עם בעל הדין/הלקוח ולכן אפשר להגיע לתוצאות משביעות רצון הרבה יותר תחת היכרות אופי ורצון הלקוח/ה לחיים ביום שאחריי. אנחנו משקיעות בלקוחות המשרד ביסודיות ובעומק רב. אמנם, גם בהליכים המשפטיים מקשיבים לכם ולעורכי דינכם, ולא פעם מסתייעים בחוות דעת מקצועיות, אך בשורה התחתונה השופט אינו מכיר באמת את הצרכים השוטפים, את האישיות של כל אחד מבני המשפחה, את הניואנסים המיוחדים וכדומה. על כן, אין זה נדיר שלאחר הליכים משפטיים ממושכים ויקרים, המתגרשים יוצאים חבולים מכאן ומכאן, עם פסק דין שהונחת עליהם מלמעלה. לעומת זאת, בהליך מקוצר עם עורך דין לגירושין הכוח אצלכם ואתם מחליטים על מה שנכון ועדיף לכם ולילדיכם, דבר שגם סולל את הדרך להתנהלות נוחה יותר ביום שאחרי.

מעבר לכך, בהליך המתבצע עם עוד לענייני גירושין גוברים מאוד הסיכויים לשמירה על קשר תקין בהמשך הדרך. ערך בסדר עדיפות גבוה במשרד עוה"ד לוסי מאיר, אשר מלווה את עורכי דין גירושין ממשרדנו כל זמן ניהול המו"מ. על פי רוב, ההליכים המשפטיים נוטים להחמיר את המאבקים ולהעכיר את האווירה בין בני הזוג, שהיא ממילא מאתגרת. לעומת זאת, בהליכים מקוצרים קיימת אפשרות לשימור ואף שיפור התקשורת הקיימת, באופן המאפשר לנהל דיאלוג ולקבל החלטות לגבי אותם היבטים בחיים שיצריכו שיתוף פעולה בהמשך. אכן, גירושים אינם סוף הדרך המשותפת ובוודאי אם יש ילדים בתמונה, ולכן במידה והדבר אפשרי כדאי וחשוב לשמור על תקשורת סבירה ואף טובה מתוך ראייה עתידית.

ולבסוף, יתרון מרכזי של הליך מקוצר עם עורכת דין לענייני גירושין, הוא כמובן קיצור הזמן. יש לזכור כי ההליכים המשפטיים עלולים להיות ממושכים ביותר, לפעמים אפילו שנים של חוסר וודאות ומאבקים מתישים. מאידך, ההליכים המקוצרים עם עו ד גירושין מומלץ ממשרדנו מתנהלים בתכיפות (במקום להמתין פרקי זמן ארוכים בין דיון לדיון), בזמינות (בניגוד לשופט שמטפל באלפי תיקים), ביעילות ובמהירות. עד כדי כך, שאם תסכימו לשבת על המדוכה ולהתגייס לתהליך מהיר, ניתן לסיימו תוך מספר שבועות.

עורך דין גירושין בבני ברק

איך לבחור את עורך הדין?

אם אתם מחפשים עורך דין לענייני משפחה מומלץ תוכלו לעשות זאת במספר מישורים. ראשית, אם יש לכם חברים או בני משפחה שיכולים להמליץ על עורך דין שליווה אותם, זהו צעד ראשון בכיוון הנכון. עם זאת, זכרו שמה שטוב לאחד אינו בהכרח טוב לאחר, ולכן שאלו את המכרים מדוע בדיוק הם ממליצים, בקשו שיספרו על התהליך שהתקיים, וכמובן שוחחו עם עורך הדין עצמו להתרשמות מאישיותו ומרמתו המקצועית.

כמו כן, ניתן לפנות לאתרי האינטרנט של עורכי הדין על מנת להתרשם מגישתם, לבדוק פרסומים עליהם במדיה הדיגיטלית, כתבות והופעות בכלי התקשורת, וכדומה. בעיקר יש להתרשם מגישתו של המשרד והאם הוא באמת חותר באופן בסיסי לקיצור ההליכים, המאבקים, העלויות והקושי עבור לקוחותיו ויש לו את היכולות להשיג את אותן תוצאות טובות עבור הלקוח/ה.

כמובן שחשוב לבחור אך ורק עורך דין לענייני משפחה שזהו תחום התמחותו הבלעדי, שכן לניסיון והיכולות המוכחות בתחום אין תחליף. יש לבדוק את הניסיון והוותק של עורך הדין בעולם דיני המשפחה, את התמחותו בהליכי הגירושין, את ההצלחות שלו ומספר התיקים שניהל בעבר, וכן את אישיותו והאווירה המאפיינת את ההליכים המקוצרים במשרד. ככל שמדובר בעורך דין מנוסה, כך גדלים הסיכויים להגעה לפתרונות מהירים בהליך מקוצר, להבדיל ממריחה של הפגישות על פני תקופה ארוכה.

מעבר לכך, יש לבחון את זמינותו של עורך הדין לקיום ההליכים המקוצרים, את שכר הטרחה שלו, את המיקום הגיאוגראפי והאפשרות גם לפגישות מרחוק. וכמובן, יש לשים את הדגש על אשת מקצוע שאתם מרגישים עימה בטוחים ושתוכלו לפרוש בפניה את הקשיים והמחלוקות, את ההיבטים הפרטיים ואישיים. בחרו במי שנוהגת עמכם בהקשבה ובסבלנות, מסבירה את הדברים בגובה העיניים ומתנהלת ברגישות הראויה עם אנשים העוברים תקופה לא פשוטה בחייהם.

למידע נוסף ולקבלת ליווי משפטי

לסיכום, הליכי גירושין מקוצרים הם ללא ספק הדרך הנבונה והנכונה לכל מי שמעוניין לחסוך לעצמו וליקיריו סבל והוצאות ורוצה לסלול את הדרך לחיים טובים יותר בעתיד.. לקבלת פרטים נוספים על השיטה הייחודית שלנו והפתרונות המהירים והמיטיבים שהצלחנו להביא לאנשים רבים,

הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-4667899

אהבתם? שתפו...

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ווטסאפ
אימייל
עו"ד לוסי מאיר

עו"ד לוסי מאיר

בוגרת הפקולטה למשפטים במכללת "הקריה האקדמית אונו" ובעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) בהצטיינות. הוסמכה לעסוק בתחום עריכת דין בשנת 2004. משרד עו"ד לוסי מאיר, המתמחה בדיני משפחה וירושה, מאופיין ביכולת מקצועית גבוהה לתכנון אסטרטגיה וליישום תכנית רב-שלבית שמבטיחה את טובת הלקוח ואת השגת מטרותיו. תשומת לב רבה ניתנת לאופיו, לרצונותיו ולציפיותיו של הלקוח מן ההליך המשפטי. כל תיק זוכה לטיפול מקצועי בהתאם לנסיבות המקרה המיוחדות. המשרד מעודכן במתרחש בעולם המשפט בכלל ובתחום דיני משפחה וירושה בפרט. חיבור למקורות מידע משפטיים מבטיח עדכונים שוטפים בתחום המשפט ובתקדימים משפטיים. כתבי הדין היוצאים מן המשרד נתמכים בפסיקה חדשנית בתחום דיני המשפחה.

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן