חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התמודדות מוצלחת עם גירושין

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

התמודדות מוצלחת עם גירושין

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

 

גירושין הינו תהליך המחייב התמודדות לא פשוטה במספר מישורים בו זמנית.

במישור האישי, קיימות שאלות כגון: איך מתמודדים עם בן\בת הזוג והמשפחה? כיצד ממזערים את הפגיעה בילדים? מהן השלכות הגירושין על העתיד הכלכלי, ההורי, הרגשי, החברתי, הזוגי, המשפחתי והתפעולי?

במישור הכלכלי קיימות דאגות לא מעטות, לרבות השאיפה לקבל נתח גדול ככל הניתן מן הרכוש (מכל סוג שהוא), על מנת שניתן יהיה לקיים את אותה רמת חיים שקדמה לגירושין. רבים חוששים מן ההתמודדות הכלכלית הכרוכה בשינוי כה דרמטי, גובה מזונות וכו'.

המישור הרגשי והפסיכולוגי הוא בהחלט מאד משמעותי, והוא למעשה מה שהופך את הגירושין לאירוע כה דרמטי. הליכי גירושין מציפים לא פעם תחושות של כעס, כישלון, השפלה, שנאה, ירידת ערך עצמי, רגשי אשמה, עצב, חוסר אונים, אבדן שליטה וקורבנות.

יחד עם זאת, הליכי גירושין המנוהלים כראוי יכולים בהחלט להוות הזדמנות לשינוי חיובי בחיים, ולכן יש חשיבות מכרעת לניהול הליכי גירושין בצורה נכונה ונבונה, הן מן הבחינה המשפטית והכלכלית ולא פחות מן הבחינה הרגשית-פסיכולוגית.

להלן מספר דוגמאות להתמודדות מוצלחת עם הליכי גירושין:

  • פירוק הקשיים הקיימים בהליך הגירושין למשימות קטנות. כך קל יותר להתמודד. לאחר שבחרת עורך דין, "פירוק למשימות" יסייע בבניית אסטרטגיה רב שלבית. עוה"ד יוסיף "משימות", ישנה "משימות", יפחית "משימות" או ישהה "משימות" לשלב אחר – בהתאם לנסיבות ולצורך.
  • היוועצות עם עורך דין העוסק בתחום דיני המשפחה באופן בלעדי, בהקדם האפשרי. מדובר בדרך המהימנה ביותר להפיג את הבלבול הרב השורר בגין חוסר מידע אובייקטיבי.

    יש להכיר בכך שקיים קושי לנתח סיטואציות טעונות לבד, או בעזרת מכרים הסבורים שהם בעלי ידע בתחום. יש לזכור כי אף מקרה גירושין אינו דומה לקודמיו – וחוסר ידע מוביל לטעויות מיותרות.

  • סימון בורות: מתגרשים רבים "נופלים" ל"בורות" מיותרים, שכן מרבית הטעויות הקריטיות נעשות בתחילת הליך הגירושין (ובטרם הפנייה לקבלת ייעוץ עו"ד גירושין). היכן שלא קיים מידע מהימן ומספק, עדיף לא לפעול בטרם התייעצות עם עו"ד.
  • קבלת הליך הגירושין בפרופורציות המתאימות. יש לתחום הליכי גירושין במסגרת ברורה וסבירה. בלתי סביר כי הנושא יעסיק אתכם יום-יום ומדי שעה.

    בחירה בעורך הדין המתאים יכולה לסייע לשים את דברים בפרופורציה, בין היתר בגין יחסי האמון הנרקמים ומתוך הידיעה כי עורך דינך מעניק טיפול משפטי מיומן ומעדכנך מדי יום בעשייה השוטפת ובהליכים המשפטיים.

  • חשיבה על טובת הילדים. מה עושים עם גירושין וילדים? התמודדות מוצלחת של ילדים עם גירושי הוריהם תלויה ביכולתם של האחרונים להגיע לשיתוף בהורות ולקבלת החלטות משותפת.

    לא תמיד זה אפשרי, ולכן רצוי לדעת אילו תביעות יש להגיש ואף חשוב מכך – כיצד לנהוג במסגרת תביעות הנוגעות לסוגיית משמורת, זמני שהות, משמורת משותפת, בדיקת מסוגלות הורית, התנהלות מול פקידת הסעד וכיו"ב.

כל תיק גירושין הוא עולם ומלואו. אין פתרון פשוט לנושא כה מורכב, אך מומחה בתחום דיני המשפחה יוכל לרוב לסייע בפישוט המורכבות.

תפקידו של עורך דין גירושין הוא להעניק מענה לשאלות ולחששות הרבות שעולים בתחילת הדרך, לבנות אסטרטגיה רב שלבית להגשה בבית המשפט או בבית הדין תוך ראייה מרחבית של מכלול המחלוקות ולנהל מו"מ ברמה גבוהה, לטובת לקוחותיו וילדיהם.

 

אני עומדת לרשותך, לחצ/י כאן לייעוץ משפטי אישי

 

 

שירותי המשרד

דיני משפחה
גירושין
תביעת מזונות
חטיפת ילדים
אפוטרופסות
צוואות וירושות

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

משרדנו מתמחה בניהול מו״מ משפטי מתוחכם שנותן יותר בהליכי גירושין.

רוצה להשיג יותר ? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

או חייגו 050-9993466

דילוג לתוכן