חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורכי דין לענייני משפחה מומלצים – מי הם ואיך מוצאים אותם?

מחפשים עורכי דין מומלצים לענייני משפחה? רוצים להיות מיוצגים על ידי עורך דין לענייני משפחה תותח בהליכי גירושין, צוואות וירושות, הסכמי ממון וכדומה? אם כן, בשורות הבאות נסביר לכם איך לבחור את בעל המקצוע המתאים, איך מוצאים עורך דין מומלץ לענייני משפחה, ומה הופך אותו לכזה.

ניסיון עשיר ושיטה ייחודית בעולם דיני המשפחה

קודם כל, למי שמחפש עורכי דין לענייני משפחה מומלצים כדאי להכיר את משרדנו, בראשו עומדת עורכת הדין לוסי מאיר. עו"ד מאיר עוסקת בתחום דיני המשפחה מאז שנת 2004, ולאורך השנים ייצגה לקוחות ביותר מ- 1000 תיקי גירושין וירושה. לאור ניסיונה הרב, עו"ד מאיר מאמינה ויודעת שניתן להגיע לתוצאות טובות בגישה אחרת, כלומר, בגישה שאינה כרוכה במאבקים מרים וממושכים שגוזלים את כל האנרגיות וגם עולים ממון נכבד.

ולא, אנחנו לא מדברים על גישור.

בשיטה בה מנהל המשרד את תיקי הלקוחות, יותר מ- 82% ממקרי הגירושין בהם טיפלנו הסתיימו בהסכם גירושין לאחר הליך מו"מ משפטי.

כאשר אתם נכנסים לאולם בית המשפט, או בית הדין. השליטה נלקחת מהידיים שלכם ואתם מפקידים את גורל הילדים שלכם, הגורל הכלכלי שלכם בידי שופט/ת או בידי דיינים.

גם דעו לכם שעורכי דין שמבטיחים לכם ניצחון בבית המשפט – ניצחון אינו אומר שקיבלת את מה שחשוב לך. אם חשוב לך להיות מנהל ולא מנוהל, אם חשוב לך לא להתפשר (מה שעושים בגישור) אם לוותר על הזכויות המגיעות לך, אם חשוב לך לא לרמוס את הצד השני, להגיע להסכם שימנע סכסוכים עתידיים (שלא כמו בגישור ששני הצדדים מלווים על ידי אותו מגשר/ת ואז אין עו"ד לכל צד ששומר על זכויותיו ולבסוף חותמים כשכל צד יודע את זכויותיו ולא ויתר או התפשר על משהו שלא ידע שמגיע לו – שוב, כמו שקורה בגישור), אם חשוב לך תג מחיר רגשי נמוך – הדרך שלך היא דרכה של עוה"ד לוסי מאיר והיא נקראת – ניהול מו"מ משפטי להסכם גירושין.

ואם הגענו לבית המשפט או לביה"ד הידע שצברנו בדרך, בהכרח גורם להליך המשפטי להיות קצר הרבה יותר. על הכל בפגישה בארבע עיניים.

בבתי המשפט ובבתי הדין, באותם מקרים של 18% לעו"ד מאיר ידע ניסיון באומנות הליגטציה והחקירה. אנחנו לא נותנים לאף אחד לרמות את לקוחותינו ואנחנו יודעים להוציא את האמת בדוכן העדים.

עדיין תמיד נעדיף ולרוב נתחיל בשיטה שהניסיון מראה בבירור ששיטה זו מביאה לתוצאות עדיפות.

הייחודיות של משרדנו אינה מתחילה ונגמרת בגישה המערכתית המנצחת. הצוות המקצועי שלנו אוהב את עבודתו (אתם תרגישו את זה) ומאמין בה, ומנהל את תיקי הלקוחות מתוך רגישות גבוהה והבנה לצרכים המיוחדים של כל לקוח ולקוחה של כל תיק השונה ממשנהו. אנחנו משקיעים את הלב והנשמה בכל אחת ואחד מכם.

כמה מילים על בחירת עורך דין לענייני משפחה

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי בעל המקצוע המתאים לכם, נסביר כי בחירת עורך דין לענייני משפחה היא החלטה חשובה ומשמעותית, העשויה להשפיע רבות על עתידכם ועל עתיד משפחתכם לכן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את עורך הדין המתאים לכם ביותר:

  1. התמחות: ודאו שעורך הדין מתמחה בתחום דיני המשפחה. עדיף לבחור עורך דין בעל ניסיון ספציפי בתחום הספציפי שבו אתם זקוקים לייצוג, כגון גירושין, מזונות, החזקת ילדים, צוואות וירושות. ולא כזה העוסק במספר תחומי משפט שונים וגם בדיני משפחה.

חשוב להכיר את החוקים הספציפיים של התחום, התקנות, סדרי הדין המיוחדים. חשוב להכיר את השופטים והדיינים ופסקותיהם. חשוב להכיר את הפסיקה המתחדשת כל הזמן. רק עורך דין העוסק בתחום יום יום שעה שעה יודע כמה ההיבט הרגשי הוא סופר חשוב להתייחסות נכונה וראויה, זה יכול להוביל לתוצאה של הסכם להבדיל ממלחמות מיותרות בעימות משפטי.

  1. ניסיון: בחרו עורך דין בעל ניסיון רב בתחום דיני המשפחה שכבר טיפל במאות רבות של תיקים. ניסיון זה יאפשר לו להבין את הסוגיות המשפטיות העומדות על הפרק ולתת לכם את הייעוץ והייצוג הטובים ביותר.
  2. מוניטין: ערכו מחקר וקראו חוות דעת על עורכי דין שונים. תוכלו למצוא חוות דעת באתרי אינטרנט, פורומים, רשתות חברתיות ועוד. בהמשך המאמר נרחיב לגבי המלצות על עורכי דין לענייני משפחה.
  3. כימיה אישית: חשוב שתהיה לכם כימיה אישית טובה עם עורך הדין. אתם צריכים להרגיש בנוח לשתף אותו בפרטים אישיים ורגישים, ולבטוח בו שייצג אתכם בצורה הטובה ביותר, בדיוק כפי שאנו עושים.
  4. שכר טרחה: ודאו שאתם מבינים את שכר הטרחה של עורך הדין לפני שאתם שוכרים את שירותיו. עורכי דין שונים גובים שכר טרחה שונה, וחשוב לבחור עורך דין שאתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם עכשיו ובהמשך.

המלצות עורך דין לענייני משפחה

איך למצוא המלצות על עורך דין לענייני משפחה

ראשית, תוכלו לחפש המלצות עורך דין לענייני משפחה על ידי פנייה אל חברים, משפחה ומכרים. שאלו שאלות ספציפיות, כלומר, במקום לשאול סתם "מי עורך דין טוב?", שאלו "מי ייצג אותך בהליך הגירושין?", "האם היית מרוצה מהייצוג?", "האם עורך הדין היה זמין עבורך?", "האם עורך הדין הצליח להשיג עבורך את התוצאה הרצויה?".

שנית, תוכלו לחפש באתרי אינטרנט העוסקים בעולם המשפט פסקי דין ומאמרים של עורכי דין מתחום דיני המשפחה, ראיונות של עורך הדין כדי להתרשם מידיעותיו. כמובן שתוכלו לקרוא גם על גישות וניסיון מתוך אתרי האינטרנט של עורכי הדין עצמם. אתרים רבים של משרדי עורכי דין מציגים המלצות מלקוחות קודמים, אך שימו לב שחוות דעת אלו עשויות להיות מוטות, ולכן חשוב לקרוא אותן בזהירות.

מעבר לכך תוכלו לפנות לקבוצות פייסבוק רלוונטיות: קבוצות כמו "הורים גרושים בישראל" או "נשים וגירושין", שיכולות להיות מקור מצוין להמלצות על עורכי דין. חפשו קבוצות סגורות ופעילות, שם תוכלו לקבל המלצות אישיות מחברים לקבוצה. גם פורומים משפטיים יכולים להיות מקור להמלצות על עורכי דין, אך שימו לב שחלק מהפורומים עשויים להיות מנוהלים על ידי עורכי דין, ולכן חשוב לבחון את המידע בזהירות.

לבניית מפה אסטרטגית עבורך, על פי השיטה שלנו, לקבלת ייעוץ וליווי משפטי בענייני משפחה

כאמור, לצוות המקצועי של משרדנו יש ניסיון רב בדיני משפחה, ואנו עובדים לפי שיטה סדורה המביאה לתוצאות יוצאות דופן. השיטה כוללת ידע, ניסיון, מיומנות, השיטה נשענת על ההבנה הפסיכולוגית והרגשית הדרושה, לצד הבנה פיננסית, חשבונאית שדרושה במקרים רבים של חלוקת רכוש בגירושין, אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ולכן מטפלים בכל לקוח במלוא המסירות, הרגישות והמקצועיות, ללא פשרות וזה לא אומר שאנחנו רומסים את הצד השני, רוצים לדעת איך אנחנו עושים את זה? מבלי לוותר על הזכויות המגיעות לכם? בואו ניפגש. מוזמן, מוזמנת לפנות אלינו לתיאום בטלפון 050-9993466 או 03-6529448.

אהבתם? שתפו...

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ווטסאפ
אימייל
עו"ד לוסי מאיר

עו"ד לוסי מאיר

בוגרת הפקולטה למשפטים במכללת "הקריה האקדמית אונו" ובעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) בהצטיינות. הוסמכה לעסוק בתחום עריכת דין בשנת 2004. משרד עו"ד לוסי מאיר, המתמחה בדיני משפחה וירושה, מאופיין ביכולת מקצועית גבוהה לתכנון אסטרטגיה וליישום תכנית רב-שלבית שמבטיחה את טובת הלקוח ואת השגת מטרותיו. תשומת לב רבה ניתנת לאופיו, לרצונותיו ולציפיותיו של הלקוח מן ההליך המשפטי. כל תיק זוכה לטיפול מקצועי בהתאם לנסיבות המקרה המיוחדות. המשרד מעודכן במתרחש בעולם המשפט בכלל ובתחום דיני משפחה וירושה בפרט. חיבור למקורות מידע משפטיים מבטיח עדכונים שוטפים בתחום המשפט ובתקדימים משפטיים. כתבי הדין היוצאים מן המשרד נתמכים בפסיקה חדשנית בתחום דיני המשפחה.

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן