חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצוות של עורך דין לגירושין

מי שמכיר אותי יודע שאני חותרת תמיד לעשות כמה שניתן טוב בתקופה הלא טובה הזו של אנשים שנמצאים בהליכי גירושין ואם אפשר גם לעשות מצוות על הדרך – אני שם!

בשבוע שעבר הצטרפו ללקוחותינו שני מקרים שסופם כך אני רואה את זה – המקום שלנו עורכי דין גירושין לעשות גם מצווה;

במקרה הראשון, הבעל, שהפך ללקוח המשרד, תפס את אישתו בוגדת בו, לאורך הפגישה הוא היה כאוב, כועס, גם פרץ בבכי, ושוב כועס ושוב כאוב ולא מבין איך? ולמה? ויש 3 ילדים, ושנים אנחנו ביחד ושוב – איך היא עשתה את זה? ולמה? ושוב כועס – אני אגיע לגבר שגם הוא נשוי.. ושוב כואב  והיא "אישתי אישה כל כך טובה, אכפתית, אוהבת" – איך?

יכולתי לומר לו, אדוני עם הראיות שלך, הבה נלך לבית הדין הרבני נגיש תביעת גירושין כרוכה נכרוך את כל הנושאים, נהיה ראשונים, נכתיב את הטון בהליכים ותזכה להטבות שתזכה אם נלך בדרך הזו המשפטית שאני מציעה לך..

בחרתי – לזהות את העובדה – שהגבר מולי אוהב עדיין את אישתו, ידע לאורך הפגישה לומר עליה הרבה מחמאות, תכונות אופי שהוא מעריך ואוהב, להזכיר שהם שנים יחד, שנים, שהקימו בית עם משכנתא קטנה, 3 ילדים לתפארת, ידע גם להתלונן עליה שלא תבינו לא נכון אבל לצד התלונות גם מחמאות, כאב והמון צער שזה קרה.

בחרתי – להציע לו הסכם שלום בית לחילופין גירושין.

בתום השבוע האחרון, אישתו ביחד עם עורך דין מטעמה, ישבו אצלי במשרד לנהל את ההסכם המדובר. 

  • מהו אותו הסכם?
  • איך גם שלום בית וגם גירושין?
  • למי הוא מתאים??

מייד בהמשך 

במקרה השני, האישה, הפכה ללקוחה של המשרד, לאורך שנתיים החל מהקורונה, בעלה פוטר מעבודתו, לא מוצא את עצמו מחדש ונוהג לעשן מריחואנה באופן שוטף לאורך כל היום, האישה מרגישה שנשואה לזומבי, האישה מרגישה נשואה לא נשואה, כי פרטנר, חבר, איש שיח כבר אין לה!

יכולתי לומר לה, גברתי עם הראיות שלך, עם חוסר התפקוד שלו גם מול הילדים (קיצרתי משמעותית את הפרטים) עם הרכוש שצברתם ועם פער ההכנסות העצום ביניכם, ניגש לבית המשפט ונפתח בהליכים המתאימים, ידך על העליונה בכמה וכמה נושאים ומהמצב הכלכלי את ממש לא צריכה לדאוג!

אוזניי בחרו לשים את הדגש על האמירה שלה כי לו היה מפסיק את השימוש במריחואנה היא הייתה שמחה להישאר בנשואים, היא רק רוצה את בעלה , זה שהכירה ובו התאהבה, אבל הפסיכולוגית שלה אומרת כי הסם זו המאהבת הראשונה שלו וזה כבר לא ייקרה.

בחרתי – להציע לה הסכם שלום בית לחילופין גירושין. למה?? כי רבות הן הפעמים שכאשר האישה המתלוננת והמאיימת שתעשה צעד כזה של גירושין לא נתפסות כרציניות או בעלות כוח לעשות את המעשה, וכאשר מתלווה לכך סוף סוף פעולה, מכתב מעו"ד פתאום הצד השני, הבעל במקרה הזה, יתייחס ברצינות לעובדה כי עוד שנייה אישתו באמת הולכת ואם הוא אוהב או רוצה לתקן הוא יתקן את דרכיו כמו שלא תיקן שנים… יכול גם יכול ויפסיק את הקשר עם המאהבת הראשונה. אני בטח לא אהיה זו שתקבע שהוא לא יעשה כן בוודאות. 

גם כאן לנוכח דרך הסיפור שלה את המקרה, את האישיות והאופי שהציגה את בעלה, נראה היה לי לנכון לתת לבעל את ההזדמנות לבחור למה לא? להתגרש אפשר תמיד!

מה גם – שאם לא יעשה זאת האישה לבד תבין שאין מנוס מלהתגרש, כי אם בחרת בסם על פניי, ברור לי גם שהיא תתגרש בתחושה אחרת, מתוך וודאות שהיא עושה את ההחלטה הנכונה, לא פחות חשוב בכלל עבורה (וכן גם עבורי).

אז מהו אותו הסכם שלום בית לחילופין גירושין?

זהו אותו הסכם, שהלקוחות שערכו אותו אצלי זוכרים כל שנה, אבל ממש כל שנה, לאחל לי חג שמח בפסח או בראש השנה ולצד ברכת החג לומר שוב תודה על שהצעתי להם בכלל את האפשרות להסכם כזה שהם לא הכירו שקים, שיש בו הזדמנות נוספת לשמר את הנישואין, אם רק רוצים ועושים.

זהו אותו הסכם, שלקוחות שערכו אותו אצלי אולם בכל זאת מצאו עצמם שנים אחריי בפתחם של גירושין, חזרו אליי ליישם את הוראותיו או לחילופין להוסיף לו הוראות וסעיפים בגין שינויים שקרו לאורך השנים אולם הם כולם כולל כולם התגרשו ללא מאבק.

למי הוא מתאים?!

לא לכולם, אבל לאלו שזה יתאים תהיו בטוחים שאני תמיד ימליץ ויציע.

  • מהו אותו הסכם, 
  • מה הוא כולל, איך זה באותו הסכם גם שלום בית וגם גירושין? 
  • אילו הוראות יש במסגרת הסכם שלום הבית?? על מה צריך לדבר? על מה צריך להתחייב? (כי קסם זה לא!) 
  • האם אנחנו מדברים על כל הנושאים של גירושין?? 
  • ולמי הוא באמת מתאים?!

אם אתם רוצים לשמוע עוד, אם אתם מתלבטים אם זה יכול להתאים לכם או לא, אם אתם במשבר בחיי הנישואין, אוכל לסייע בידכם לקבל את ההחלטה המושכלת, אתם תביאו את הסיפור וכל הרגש שלכם אני אביא איתי את הידע, הניסיון, האופציות האפשריות לצאת מן המשבר וביחד נוציא אתכם מהבלבול אלא עבר הוודאות והאושר הנכון לכם.

ואני אוכל להמשיך לעשות עוד קצת טוב, בתוך עולם הגירושין הלא פשוט. Win Win

אהבתם? שתפו...

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ווטסאפ
אימייל
עו"ד לוסי מאיר

עו"ד לוסי מאיר

בוגרת הפקולטה למשפטים במכללת "הקריה האקדמית אונו" ובעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) בהצטיינות. הוסמכה לעסוק בתחום עריכת דין בשנת 2004. משרד עו"ד לוסי מאיר, המתמחה בדיני משפחה וירושה, מאופיין ביכולת מקצועית גבוהה לתכנון אסטרטגיה וליישום תכנית רב-שלבית שמבטיחה את טובת הלקוח ואת השגת מטרותיו. תשומת לב רבה ניתנת לאופיו, לרצונותיו ולציפיותיו של הלקוח מן ההליך המשפטי. כל תיק זוכה לטיפול מקצועי בהתאם לנסיבות המקרה המיוחדות. המשרד מעודכן במתרחש בעולם המשפט בכלל ובתחום דיני משפחה וירושה בפרט. חיבור למקורות מידע משפטיים מבטיח עדכונים שוטפים בתחום המשפט ובתקדימים משפטיים. כתבי הדין היוצאים מן המשרד נתמכים בפסיקה חדשנית בתחום דיני המשפחה.

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן