חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין דיני משפחה

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

עורך דין דיני משפחה

רוצה לנצח בבית משפט? כשהשליטה יוצאת מהידיים שלך,
התוצאה הסופית תהיה כנראה פחות טובה ממה שרצית.

חשבת על גישור? זו בוודאי פשרה מובטחת על דברים שחשובים לך.

רק ניהול מו"מ מתוחכם ומיומן מול עוה"ד של הצד השני מאפשר לך להיות בשליטה על התהליך, ללחוץ על הנקודות הנכונות ברגע הנכון ולהשיג יתרונות משמעותיים.

ואם בסוף יהיה עימות בבית משפט או בבית הדין –  זו ההכנה הטובה ביותר לנצח בו

כשמדובר במשפחה שלך, אין תחליף לייעוץ משפטי מקצועי והולם.

עורך דין דיני משפחה – תחומי עיסוק וליווי משפטי מקצועי

לעיתים רבות, כמו בכל קבוצה שמנהלת יחסי גומלין קרובים, גם במשפחה עשויים לצוץ קונפליקטים שיש להסדיר מראש או לפתור אל מול בית המשפט. עורך דין דיני משפחה שבחר להתמחות באופן ספציפי ובלעדי בתחום זה, הוא האדם לפנות אליו לייעוץ וליווי מקצועי כאשר עולה בעיה כלשהי במסגרת המשפחתית, וכאן נפרט על תחומי העיסוק הספציפיים בתחום דיני משפחה.

גירושין

עורך דין דיני משפחה מסייע ללקוחותיו לעבור תקופה רוויה בשלל תחושות רגשיות מן הקצה אל הקצה וזאת בעת ההתלבטות ו/או קבלת ההחלטה לגירושין ראשית לכל  מייעץ עורל דין דיני משפחה לצד הראשון שמבקש ליזום את התהליך לאיזו ערכאה משפטית ייטב לו לפנות (בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני). בהמשך מנחה עורך הדין אילו הוכחות או ראיות יש להציג ואף מייצג ומלווה את לקוחותיו באולמות בית המשפט או בית הדין הרבני לאורך כל הדרך ועד להגעה להסכם גירושין כולל או פסק דין סופי. עורך הדין אף מסוגל לפעול כמגשר ולעזור לבני הזוג שמסיימים את הקשר הממוסד שלהם לנסח הסכם גירושין מרצון, ובכך למנוע את ההגעה להכרעת בית המשפט במקרים המתאימים ובעת שעורך הדין הוסמך כמגשר.

הסכמים

הזכרנו את הסכם הגירושין שאותו ניתן לערוך בפרידה ולאשר אותו בבית המשפט ללא הצורך בגשת תביעה. בנוסף, כל עורך דין דיני משפחה עוסק רבות גם בעריכת הסכמים נוספים שעוזרים להתנהל טוב יותר לקראת פרידה בין בני זוג נשואים או מערכות יחסים אחרות, כגון הסכם הורות משותפת, הסכם שלום בית לחילופין גירושין, הסכם ממון והסכם ידועים בציבור. כל ההסכמים הללו צריכים לעבור את אישור בית המשפט על מנת שיהיו תקפים.

ירושה הינה החלוקה של עזבונותיו של מנוח ליורשיו החוקיים. נהוג להבדיל בין הצוואה עצמה שנכתבה ונחתמה מראש על ידי המנוח לבין צו ירושה אשר מתקיים בהיעדר צוואה, כלומר, כאשר המנוח לא השאיר  אחריו מסמך משפטי שמורה על החלוקה בהתאם לרצונו. עורך דין דיני משפחה אמון בנושא זה גם על ניסוח הצוואה והפקדתה ברשם הירושות במידת הצורך כמו גם יצירת מערך ראיות סביב הצוואה שיסייע בעת וככל שישנו סכסוך צוואות וכמו כן, הוא עוזר לבני המשפחה לנהל מחלוקות שונות לאחר פטירתו של המנוח. מחלוקות אלו כוללות השגות/תקיפת על הצוואה ועריכת הסכמים קשורים כגון חלוקה בין יורשה, צו התנגדות לצו ירושה או צוואה וכו'.

אלימות במשפחה

גם מקרי אלימות ועבירות מין הינם חלק בלתי נפרד למרבה הצער במשפחות רבות בישראל. כמובן שכאשר מתרחשים מקרים שכאלו יש לפנות אל המשטרה מוקדם ככל שאפשר אך יחד עם זאת רצוי לקבל ייעוץ מקצועי מאת עורך דין לענייני משפחה שמתמחה בכך ואף טרם הפנייה למשטרה. עורך הדין יכול לבקש צו הרחקה\הגנה כנגד התוקף ו/או שלל צווים אחרים המשיגים את אותה תוצאה של הרחקה מבלי השימוש בצווי הרחקה, הכל תלוי נסיבות התיק, ובמידה ונגרם נזק אף לכוון את התביעה לכיוון הנזיקי ולתבוע פיצויים בהמשך.

מפאת מורכבות ורגישות הנושאים המשפטיים הנוגעים בענייני משפחה, חשוב להתקשר אך ורק עם עורך דין דיני משפחה העוסק בתחום דיני המשפחה באופן בלעדי ובעל ניסיון, וזאת על מנת שההליך יהיה קצר, יעיל ועם כמה שפחות משקעים רגשיים, שלא יועילו לאף אחד מהצדדים.

שירותי המשרד

דיני משפחה
גירושין
תביעת מזונות
חטיפת ילדים
אפוטרופסות
צוואות וירושות

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

משרדנו מתמחה בניהול מו״מ משפטי מתוחכם שנותן יותר בהליכי גירושין.

רוצה להשיג יותר ? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

או חייגו 050-9993466

דילוג לתוכן