חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משבר גיל המעבר והשפעתו על חיי הנישואין

[fusion_builder_container background_color="" background_image="" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_webm="" video_mp4="" video_ogv="" video_preview_image="" overlay_color="" video_mute="yes" video_loop="yes" fade="no" border_size="0px" border_color="" border_style="solid" padding_top="0px" padding_bottom="20" padding_left="" padding_right="" hundred_percent="no" equal_height_columns="no" hide_on_mobile="no" menu_anchor="" class="" id=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none" last="no" hover_type="none" link="" border_position="all"][fusion_text]

משברי גיל הם חלק בלתי נפרד ממהלך החיים של כל אדם. כמעט כל מי שהגיע לגיל 40 ואינו נמצא מסופק דיו מבחינת הקריירה או המצב הכלכלי או המצב הזוגי עשוי לחוות משבר הנובע מאותו חשבון נפש שנהוג לעשות כאשר החיים הם בשגרה.

משבר גיל ה- 40 לא מגיע בהכרח בגיל 40, תוחלת החיים עולה, אנחנו חיים בתקופה בה נישאים מאוחר יותר ובונים קריירה מאוחר יותר ולכן משבר גיל ה- 40 יכול להופיע דווקא בגיל 50.

המשבר מתחיל כשיש חיים בשגרה, ולא דווקא כאשר יש שינויים בחיים – כאשר יש זוגיות, משפחה, ילדים, קריירה הכול בשגרה יומיומית אז יש לנו זמן לחשבון נפש, כאשר השאלה הגדולה המעסיקה אותנו "האם הצלחתי בחיים?" וכאן כבר מתחיל הסיכון שגבר יתחיל לחפש ריגושים חדשים.

מה השוני במשבר הגברי לעומת הנשי?

מרבית הגברים עדיין מתקשים לשוחח על בעיות ולחשוף מצוקות ורגשות. ככל שחווה הגבר משבר גיל המעבר והוא גם אינו משתף בכך, אזי שיש למשבר זה השפעה מרחיקת לכת על חיי הנישואין.

אצל נשים יש הכנה לקראת המשבר, אצל גברים זה קורה בפתאומיות. אך לא תמיד – יש מצבים שבהם המשבר נראה לעין. דווקא גבר שמתחיל בשינויים בחייו (חדר כושר, התעסקות במכוניות ספורט וכיו"ב) הדבר נראה לעין ועוד ניתן לשוחח על כך, לעצור ולמנוע סיכונים מהמשבר. הנשים מרגישות חסרות אונים וללא שליטה על המצב.

גבר שחייו כפופים לשגרה, הוא מסתכל אחורה ואינו מרוצה מהצלחותיו או שהוא מרוצה מהצלחותיו אבל לעתיד אינו רואה שום צפי להישגים חדשים, מתחיל לחשוב על הישגים בתחום אחר – למשל נשים…

איך ניתן להקדים תרופה למכה

גברים – אם עדיין יש אהבה בזוגיות שווה לנסות להקדים תרופה למכה. דע, שכולם עוברים זאת! עשה רשימת יתרונות מול חסרונות, בחן את עצמך לעומק,

נשים – לעיתים יש נטייה להאשים את הזוגיות בהכל אולם סייעי לגבר שלך להעמיק בדברים נוספים, העמקה כזו יכולה להוליד שינוי אחר: שינוי במקום העבודה, שינוי בחברים הלא תומכים או משפיעים לרעה, הוספת תחביבים וכיו"ב.

ואם עדיין המשבר הוליד רצון של פרידה?

אם עדיין שאלות כאלו מטרידות אותך:

עד היום הייתי ממוקד בעבודה ובילדים על חשבון הקשר הזוגי;

עד היום נמנעתי מלהתמודד עם קונפליקטים;

אני חש ריקנות או ריחוק מבת זוגי;

מה שהתאים לי בגיל 35 או 40 אינו מתאים לי היום;

מה שהסכמתי להבליג אז היום אני לא מוכן;

אז דע! התמודדות מוצלחת עם המשבר ועם הרצון להיפרד, מקדמת את האדם בהצלחה לשלב הבא, בעוד שהתמודדות בלתי מוצלחת תקבע אותו ותשאיר בו מטענים בלתי פתורים הפוגמים באיכות חייו הן בהווה במהלך ההליכים המשפטיים והן בעתיד – לפרק ב' בחייו.

אז אם בכל זאת הינך שוקל לפתוח בהליך אני מזמינה אותך למשרדי, הרבה פעמים משבר גיל שאינו מלווה בסיבה נוספת לגירושין יכול להוביל להליך משפטי קצר ונכון ולהסתיים על דרך הפשרה, דבר המועיל לכל הנוגעים בדבר ומכל מקום, עצה ותמיכה נוספת בהיותך במשבר וודאי לא יזיקו.

ניהול עצמאי של ההליך או ניהולו באמצעות עו"ד שאינו מתמצא במיוחד בתחום, עלולים להיות הרי גורל עבורך ובהכרח להשפיע על המשך חייך.

לחצ/י כאן לקבלת ייעוץ משפטי אישי

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

אהבתם? שתפו...

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ווטסאפ
אימייל
עו"ד לוסי מאיר

עו"ד לוסי מאיר

בוגרת הפקולטה למשפטים במכללת "הקריה האקדמית אונו" ובעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) בהצטיינות. הוסמכה לעסוק בתחום עריכת דין בשנת 2004. משרד עו"ד לוסי מאיר, המתמחה בדיני משפחה וירושה, מאופיין ביכולת מקצועית גבוהה לתכנון אסטרטגיה וליישום תכנית רב-שלבית שמבטיחה את טובת הלקוח ואת השגת מטרותיו. תשומת לב רבה ניתנת לאופיו, לרצונותיו ולציפיותיו של הלקוח מן ההליך המשפטי. כל תיק זוכה לטיפול מקצועי בהתאם לנסיבות המקרה המיוחדות. המשרד מעודכן במתרחש בעולם המשפט בכלל ובתחום דיני משפחה וירושה בפרט. חיבור למקורות מידע משפטיים מבטיח עדכונים שוטפים בתחום המשפט ובתקדימים משפטיים. כתבי הדין היוצאים מן המשרד נתמכים בפסיקה חדשנית בתחום דיני המשפחה.

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן