חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשיבות בליווי עו"ד משפחה לאור החוק החדש, חוק גישור חובה בדיני משפחה בישראל

עד היום ידעתם שהחלק הקשה בגירושין זה מרוץ הסמכויות אז כל צד פחד שהצד השני יקדים אותו!!!

המרוץ לא הסתיים! אם כבר רק הוחרף בחוק החדש, אבל זה למאמר אחר..

אלא שלזאת הוסף היום פחד חדש הפחד שיטפלו בעניינך המתגרש/ת, עובדים סוציאליים, אשר כבודם במקומם מונח, אולם אין בידם הידע המשפטי המתאים לצרכים שלך

על פי החוק החדש – הנכם מחויבים ללכת לפגישות אצל עובדת סוציאלית ולקבל החלטות: בעניין מזונות, משמורת, הסדרי שהייה, חלוקת רכוש ועוד ועוד נושאים הקשורים לגירושין, כאשר החלטות בגירושין הינן החלטות המלוות אדם לאורך זמן כל זאת מבלי שתוכל לקבל בפגישה זו מהעובדת הסוציאלית מידע וידע מהן זכויותיך ו/או חובותיך על פי חוק והאם ההחלטה שאתה עומד לקבל הינה החלטה נכונה או שמא תחתום על הסכם מקפח??

עובדת סוציאלית, לעולם לא תוכל להוות תחליף לידע המשפטי והמקצועי של עורך דין בתחום דיני משפחה ולעולם לא תוכל להוות תחליף למגשר בעל תעודה ובעל יכולות ומיומנות לגשר בין הצדדים ולהביאם לכדי הסכם כולל!

ולכן חשוב:

  • מי שפניו היו ממילא לגישור שיעשה כן ויפנה לגישור משפחה אצל עו"ד מומחה, אשר הוסמך כמגשר. כך יבטיח לעצמו שההליך אצל מגשר מיומן, יהיה מקצועי והתוצאות של הגישור יהיו בבקרה של איש מקצוע, איש משפט בעל ידע ומיומנות מקצועית.
  • מי שלא נמצא במקום של גישור יפנה כמובן בבקשה ליישוב סכסוך, כפי שמורה החוק, אבל יהיה חייב להיות מלווה על ידי עו"ד מנוסה בתחום דיני משפחה, על מנת שיוסבר לו מהן זכויותיו, חובותיו, מה החוק והפסיקה קובעים בעניינו וכך יימנע מחתימה על הסכם מקפח! אשר תוצאותיו הרסניות.

שאל את עצמך –

האם תלך לניתוח רפואי בלא קבלת ייעוץ מרופא מקצועי? האם תסכים להיות מנותח על ידי אדם שאינו איש מקצוע ו/או למד רפואה??

האם לחקירה במשטרה תלך מבלי שקיבלת ייעוץ מעו"ד בתחום הפלילי? וכשאתה חשוף לכתב אישום ו/או ישיבה במעצר?

האם תרכוש דירה בלמעלה ממיליון ₪ ותעלה על דעתך לעשות הסכם מכר, בדיקות בטאבו ותעביר כספים למוכרים באלפי ומליוני ₪ מבלי שאיש מקצוע ילווה אותך בתהליך? יסביר לך על המיסוי במקרקעין, יכתוב לך את הסכם המכר ועוד…

כך גם לא הולכים לפגישות אצל עובדת סוציאלית ללא ליווי של עו"ד בתחום דיני משפחה, המנוסה בחוק וברזי הפסיקה כמו גם בעל כישורים ומיומנות רגשית, הנדרשת כחובה ממש, בהליכי גירושין ובפרט כאשר מבקשים להגיע להסכם גירושין כולל.

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי ומהיר חייגו: 050-4464456

אהבתם? שתפו...

פייסבוק
טוויטר
לינקדאין
ווטסאפ
אימייל
עו"ד לוסי מאיר

עו"ד לוסי מאיר

בוגרת הפקולטה למשפטים במכללת "הקריה האקדמית אונו" ובעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) בהצטיינות. הוסמכה לעסוק בתחום עריכת דין בשנת 2004. משרד עו"ד לוסי מאיר, המתמחה בדיני משפחה וירושה, מאופיין ביכולת מקצועית גבוהה לתכנון אסטרטגיה וליישום תכנית רב-שלבית שמבטיחה את טובת הלקוח ואת השגת מטרותיו. תשומת לב רבה ניתנת לאופיו, לרצונותיו ולציפיותיו של הלקוח מן ההליך המשפטי. כל תיק זוכה לטיפול מקצועי בהתאם לנסיבות המקרה המיוחדות. המשרד מעודכן במתרחש בעולם המשפט בכלל ובתחום דיני משפחה וירושה בפרט. חיבור למקורות מידע משפטיים מבטיח עדכונים שוטפים בתחום המשפט ובתקדימים משפטיים. כתבי הדין היוצאים מן המשרד נתמכים בפסיקה חדשנית בתחום דיני המשפחה.

הגעתם לכאן, מגיע לכם יותר!

רוצים לדעת איך מנהלים מו"מ מתוחכם ומגיעים להסכם גירושין שמשיג לך יותר?
רוצים גם אתם לדעת את הסודות ולהתגרש במינימום זמן ונזק נפשי ומקסימום שיבעות רצון?
רוצים להיות חלק בסטיסטיקה של אחוזי ההצלחה הגבוהים של משרדינו?
מוזמנים להיכנס לסדרת הסרטונים הקצרה, שתעשה לכם סדר

השאירו מייל… וישלח אלייכם במיידית


אם עדיין נותרו שאלות, דאגות, חששות אל תדאגו אצלנו כל התשובות הפתרון בידיעתנו ובידנו – בהתחייבות!

חסרים לכם נתונים? מלאו את הפרטים ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם עבורכם

דילוג לתוכן